  • 21. Data: 2013-09-12 11:41:31
    Temat: Re: Mandat? Nie tym razem
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-12 11:25, AZ pisze:

    > Oczywiscie - pieknie unikasz odpowiedzi na postawiona przez siebie teze.

    Manipulujesz - pytanie które zadałeś jest do tezy który sam wymyśliłeś,
    a nie Myjk.

    > A pytanie bylo proste i klarowne - potrzeby jakiej czesci spoleczenstwa
    > doprowadzily do powstania GITD w obecnej formie (jako drukarnia mandatow).

    Siebie zapytaj.

    Myjk napisał:
    "Tymczasem wszystko jest zapotrzebowaniem jakiejś części społeczeństwa,
    chcącgo mieć spokój i bezpieczeństwo jak wychodzą z domu na ulicę (i
    nietylko). Że nie każdy chce to dostrzec to już inna sprawa.
    "
    Śmiem twierdzić, że większość społeczeństwa chce mieć zapewniony
    względny spokój i bezpieczeństwo. Z tego punktu widzenia średnio
    kogoś interesuje jaka jest nazwa formacji, która tego pilnuje,
    byle była wykwalifikowana i skuteczna.

  • 22. Data: 2013-09-12 12:02:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Manipulujesz - pytanie które zadałeś jest do tezy który sam wymyśliłeś,
    > a nie Myjk.

    Szczyt wszystkiego - najwiekszy manipulator zarzuca mi manipulacje :-)

    > Siebie zapytaj.

    A Ty jestes jego ambasadorem?

> [...]
    > względny spokój i bezpieczeństwo. Z tego punktu widzenia średnio
    > kogoś interesuje jaka jest nazwa formacji, która tego pilnuje,

    To co napisal bylo dosc ogolne i moim zdaniem nie dotyczylo niczego
    konkretnie. Napisal, ze wszystko jest zapotrzebowaniem jakiejs czesci
    spoleczenstwa - wiec skoro tak to zapytalem go ktora to czesc
    spoleczenstwa domagala sie gnebienia kierowcow w postaci GITD.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2013-09-12 12:21:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2013 09:25:02 +0000 (UTC), AZ

> [...]
    > doprowadzily do powstania GITD w obecnej formie (jako drukarnia mandatow).

    Odpowiedź była zawarta w moim pytaniu. Szkoda, że zamiast sobie
    odpowiedzieć, wolisz truć i unikać rzeczywistości.

    Mandaty były drukowane wcześniej przez policję i SM -- a te jednostki były
    powołane w wyniku zapotrzebowania SPOŁECZNEGO. SM stworzono żeby odciążyć
    policję od najmniejszych głupot (pomijam kwestię nędznej "działalności" SM,
    bo ta jest bezsprzeczna). Potem zarówno policja jak i SM zaczęły stawiać
    radary (też w wyniku zapotrzebowania społecznego na taką formę
    "temperowania" kierowców -- pisałem nie raz jak ludzie o to SAMI walczą w
    urzędach).

    Stworzenie GITD nie było więc wprost wynikiem zapotrzebowania społecznego,
    jak starasz się tu weprzeć, a jedynie przekierowaniem działań dwóch (a może
    i więcej) jednostek na jedną wyspecjalizowaną do tego celu. Ale nie ma
    kompletnie żadnego znaczenia czy drukarnie mandatów są w policji i SM czy w
    innym GITD.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2013-09-12 12:56:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Odpowiedź była zawarta w moim pytaniu. Szkoda, że zamiast sobie
    > odpowiedzieć, wolisz truć i unikać rzeczywistości.

    Nie truje i nie unikam, chcialem konkretnej odpowiedzi.

> [...]
    > radary (też w wyniku zapotrzebowania społecznego na taką formę
    > "temperowania" kierowców -- pisałem nie raz jak ludzie o to SAMI walczą w

    A czemu pomijasz nedzna dzialalnosc SM skoro jak napisales, wszystko jest
    wynikiem zapotrzebowania grup spolecznych. Jaka grupa potrzebowala tej nedznej
    dzialalnosci SM?

    Ludzie walcza o to zeby stali kolo szkoly czy innych faktycznie niebezpiecznych
    miejscach a nie krzakach na wylocie z miejscowosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-09-12 13:23:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Sep 2013 10:56:31 +0000 (UTC), AZ

> [...]
    > Ludzie walcza o to zeby stali kolo szkoly czy innych faktycznie niebezpiecznych
    > miejscach a nie krzakach na wylocie z miejscowosci.

    Przecież SM została powodłana do pilnowania porządku, tzw. patroli
    odstraszających, by odciążyć policję w takich przyziemnych tematach jak
    ganianie za właścicielami obsraluchów chodnikowych. Że ktoś coś spierdolił
    i SM zajęła się stawianiem FR w krzakach to inna sprawa (a może własnie to
    też scedowała na nich policja -- nie wiem, to się szerzej nie wypowiadam).
    Nie zmienia to jednak faktu, że ta działalność to wynik zapotrzebowania
    społecznego. Jeśli nie SM to radary stawiałaby policja. Jak nie policja czy
    SM, to GITD. Nadal nie wiem zatem, co chcesz wydrążyć w moim stwierdzeniu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2013-09-12 13:59:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > SM, to GITD. Nadal nie wiem zatem, co chcesz wydrążyć w moim stwierdzeniu.

    Nic nie chce wydrazyc, chce Ci pokazac, ze wcale nie jest tak kolorowo jakby
    sie wydawalo, albo jakby sie chcialo zeby bylo. Nie kazde dzialanie jest
    efektem zapotrzebowania spoleczenstwa i sam znalazles doskonaly przyklad.

    Spoleczenstwo potrzebowalo bezpieczenstwa i porzadku na ulicy wiec powolano
    do zycia SM/SG. Tyle, ze SM/SG zamiast pelnic role do ktorej zostaly powolane
    czyli pilnowanie porzadku jest instrumentem wojta/burmistrza/prezydenta do
    reperowania gminnego budzetu wplywami z mandatow. Doszlo do patologi, ze
    w gminie byl jeden straznik miejski do obslugi jednego fotoradaru.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2013-09-12 18:04:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

> [...]
    > czy
    > SM, to GITD. Nadal nie wiem zatem, co chcesz wydrążyć w moim stwierdzeniu.

    Inne mafie to też wynik zapotrzebowania społecznego.