  • Data: 2013-11-12 21:15:03
    Temat: Re: Mamo, Tato, kupcie mi dyplom !!
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-12 00:01, ACMM-033 pisze:
    > Na centrali, z racji konfiguracji (łącza z sygnalizacją zmiennoprądową),
    > miałem 110 zmiennego, normalnie, 50 Hz. Jak to było, że temi palcamy
    > dotykałem, a jakoś nie chciało kopnąć...? Może dlatego, że ściśle
    > przestrzegałem, że takie zabawy, to tylko całkowicie suchymi rękami?
    > (zresztą na wyższe napięcia bym się nie odważył) Nawet po dokładnym
    > wytarciu ręcznikiem suszyłem dodatkowo... Rzadko dotykałem, ale czasem
    > się zdarzyło, że trzeba. Bardzo tego przestrzegałem.
    > A tak apropos łuku - to ładnie się kiedyś zabawiłem - OTVC Rubin 714 :),
> [...]

    W odchylaniu chyba składowej stałej nie ma, to nadal efekt
    naskórkowy chronić powinien. Po wyprostowaniu to już i mniejszą
    mocą można się uszkodzić:(

    Co do plazmy, podobno niezłą zabawką jest świeczka w mikrofalówce.
    Radiowo dokarmiasz plazmę;)

    Trzeba będzie wrócić do zabawek. Dokończyć zasilacz do liftera
    (tamte średnio się sprawdzały, flyback i przebijało piorunkami,
    w końcu po to był robiony)i zrobić sprawnego coilguna;-)

    pzdr
    bartekltg