  • 1. Data: 2011-10-28 18:29:41
    Temat: Mam zbednego lanosa i pewien pomysl....
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Mianowicie chodzi mi po glowie montaz zespolu napedowego poprzecznie z tylu
    Calosc bylaby wzmocniona klatka, a auto sluzyloby jako treningowa
    rajdowka. Z pobieznych pomiarow wychodzi, ze rozklad mas bylby prawie
    idealny 50/50.
    Doswiadczenie w tego typu dziwnych przerobkach mam, wiec to nie problem.
    Problem na pewno bedzie przy przegladzie... pewnie trzeba bedzie
    rejestrowac jako SAM.

    Co sadzicie o takim pomysle?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-10-28 18:35:04
    Temat: Re: Mam zbednego lanosa i pewien pomysl....
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MarcinJM"

> [...]
    > Calosc bylaby wzmocniona klatka, a auto sluzyloby jako treningowa
    > rajdowka. Z pobieznych pomiarow wychodzi, ze rozklad mas bylby prawie

    żeby aby nie wyszła z tego skoda 105
    bez wora piasku w bagazniku nie dało się jechać :)

  • 3. Data: 2011-10-28 19:04:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin MarcinJM

> [...]
    > Doswiadczenie w tego typu dziwnych przerobkach mam, wiec to nie problem.
    > Problem na pewno bedzie przy przegladzie... pewnie trzeba bedzie

    Lepiej wsadź mu 2.0T z Saaba i startuj na ćwiartkę.

  • 4. Data: 2011-10-28 19:42:01
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-28 19:04, to pisze:
    > begin MarcinJM

    > Lepiej wsadź mu 2.0T z Saaba i startuj na ćwiartkę.

    Wole bazowac na tym, co mam.
    Zeby zrobic swapa to trzeba miec praktycznie cale auto. Jak do garba
    pakowalem naped civic'a, to po prostu kupilem cale auto i wykorzystalem
    praktycznie wszystko poza nadwoziem.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-10-29 17:39:30
    Od: Sklavin S <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 18:35:04 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > żeby aby nie wyszła z tego skoda 105
    > bez wora piasku w bagazniku nie dało się jechać :)

    Bez przesady. Wystarczyła jedna płyta chodnikowa, do tego tylko w sezonie
    zimowym :-)

  • 6. Data: 2011-10-29 18:01:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-28 18:29, MarcinJM pisze:
> [...]
    > Doswiadczenie w tego typu dziwnych przerobkach mam, wiec to nie problem.
    > Problem na pewno bedzie przy przegladzie... pewnie trzeba bedzie

    Lepiej pewnie by jeździł z silnikiem centralnie, tylko potrzebowałbyś
    pasującej skrzyni do takiego układu.

    Bo włożyć poprzecznie silnik do tyłu może być ciężko z miejscem.

  • 7. Data: 2011-10-29 20:54:15
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-29 18:01, Tomasz Pyra pisze:

    > Bo włożyć poprzecznie silnik do tyłu może być ciężko z miejscem.

    Wlasciwie bedzie centralnie, bo przed tylna osia.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2011-10-31 07:49:22
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-10-28 19:42, MarcinJM pisze:
    > Jak do garba
    > pakowalem naped civic'a, to po prostu kupilem cale auto i wykorzystalem
    > praktycznie wszystko poza nadwoziem.

    No właśnie - pamiętam, jak pisałeś o początkach roboty, nawet zdjęcia
    luźno ułożonych elementów pokazywałeś - pochwalisz się, co z tego wyszło?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2011-10-31 07:55:50
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-31 07:49, LEPEK pisze:

    > No właśnie - pamiętam, jak pisałeś o początkach roboty, nawet zdjęcia
    > luźno ułożonych elementów pokazywałeś - pochwalisz się, co z tego wyszło?

    Auto polakierowane, poskladane, jezdzace.
    Brakuje tylko ok 2-3 tys zl na wykonczenie wnetrza, ale to zadanie na
    zime. Cala instalacja, wbrew poczatkowym planom zaadoptowana z civica,
    przelaczniki, deska rozdzielcza itp. najwiecej klopotu sprawilo
    podlaczenie oryginalnego mechanizmu wycieraczek: civic jest sterowany
    masa, a garbus plusem.
    Rozwiazanie okazalo sie dosc proste: zamiana silnikow, troche sie
    nabiedzilem z tym, ale efekt jest znakomity.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2011-10-31 11:27:31
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-10-31 07:55, MarcinJM pisze:

> [...]
    > Rozwiazanie okazalo sie dosc proste: zamiana silnikow, troche sie
    > nabiedzilem z tym, ale efekt jest znakomity.

    No to gratuluję. Bo często widziałem różne wydumki, ale kończące się na
    etapie "już mam wszystkie części", lub najwyżej "silnik siedzi, teraz
    już tylko osprzęt, elektryka, sterowanie, wnętrze, lakier i voila".
    Jak znajdziesz chwilę to napisz parę słów podsumowania.

    Pozdr,