-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Date: Mon, 19 Apr 2010 09:03:31 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
References: <s...@d...wkurw.org>
<4bcb6c37$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4bcb7525$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@4...com>
<4bcb7995$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<4bcb8226$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...com>
<4bcb8757$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
<j...@4...com>
In-Reply-To: <j...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <4bcc0041$0$19181$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.249.146
X-Trace: 1271660610 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19181 83.23.249.146:25128
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273649
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
>> Nadal chyba lepiej wozić ze sobą dużo paliwa niż tankować albo oszczędzać.
>
> Juz zwykle F1 pokazywalo ze oplaca sie tankowac, ale silnik dragstera
> na pewno wymaga :-)
Czy ja wiem czy pokazało... Na pewno opłaca się zatankować przy okazji
wymiany opon (zwłaszcza jeśli też jest wymuszona regulaminem).
W LeMans też tankowania są wymuszone - tankują bo regulamin wymusza
konkretną pojemność zbiornika paliwa i w takim układzie oszczędność
paliwa może się opłacać bo długo trwa sam wjazd i wyjazd do boksu.
Oczywiście i tak by tankowano, ale zapewne znacznie rzadziej.
W sytuacji kiedy każdy brałby paliwa ile by chciał, samochód o 20% mniej
oszczędny po prostu by musiałby mieć 20% większy zbiornik co
spowolniłoby go nie tak bardzo jak wymuszone, o 20% częstsze zjazdy do
boksu.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.10 09:32 J.F.
- 19.04.10 09:46 Jakub Witkowski
- 19.04.10 09:52 krzysiek82
- 19.04.10 11:22 Shadowchaser
- 19.04.10 11:40 Cavallino
- 19.04.10 13:30 Shadowchaser
- 19.04.10 13:34 Cavallino
- 19.04.10 13:40 Gregorius
- 19.04.10 13:44 Shadowchaser
- 19.04.10 13:49 Cavallino
- 19.04.10 14:01 Kamil 'Model
- 19.04.10 14:06 kamil
- 19.04.10 14:08 kamil
- 19.04.10 14:12 kamil
- 19.04.10 14:21 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-06 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2024-12-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-06 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-06 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=