    From: "Piotr W." <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Date: Wed, 10 Aug 2011 23:03:13 +0200

    > No nie wiem - czyżby np. w homologacji? W życiu by mi nie przyszło do
    > głowy, by dokładać żarówkę do przeciwmgielnego z tyłu. Jak producent
    > przewidział 2 to były 2, jak 1 to 1.

    Rozumiem, że jak nie masz przednich przeciwmgielnych zainstalowanych przez
    producenta
    to ich nie założysz mimo że jest instalacja (kable, miejsce na przekaźnik i
    włącznik.)
    Podobnie dealerzy nie powinni nic z własnej inicjatywy doinstalowywać.
    Producent nie przewidział i basta....:)
    Masz np. CB ? chyba nie, producent nie przewidział......przykłady można mnożyć...
    Nie należy też instalować żądnych wynalazków włączających automatycznie światła
    mijania,
    instalować nawet homologowanych świateł do jazdy dziennej ...itp.itd etc
    Producent nie przewidział też tylnego przeciwmgielnego w moim niegdysiejszym FSO
    1500.
    Ale ustawodawca przewidział, że ten rocznik który posiadałem winien mieć takie
    światło
    i musiałem doinstalować.

    >Nie mógł wyjść z podziwu, że tam nie ma nawet miejsca na włożenie żarówki.

    Był przyzwyczajony do Polonezów....

    > Nieprawdą jest, jakoby.

    A więc moje dwa kolejne Nissany i sąsiada Seat to wyjątki na świecie w tym temacie...
    Mamy wyjątkowe auta....:)

    pozdrowienia Piotr W.