  • Data: 2010-05-09 18:16:55
    Temat: Re: Mam problem - zakup telewizora
    Od: Andrzej <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 06 May 2010 11:10:46 +0200, Roman Rumian napisał(a):

    > wszyscy Panowie źle mnie zrozumieli, bo trochę namieszałem: owszem,
    > akutar ten telewizor przesyła CYFROWY sygnał fullHD, a jaki z tym
    > problem wiem doskonale, bo jestem praktykującym inżynierem
    > elektronikiem. :-)
    >
    > Mój problem jest odrobinę inny; wszystkie źródła sygnałów dla telewizora
    > moge postawić przy nim POZA sygnałem sieci kablowej, która musi iść
    > kablem koncentrycznym w poprzek pokoju, dlatego roziwązanie o którym
    > wspomniałem to zwykły wzmacniacz w.cz. sygnału z gniazda kablówki, o
    > niedużej mocy z anteną, który to sygnał możnaby odebrać z małej anteny
> [...]
    Jako inżynier elektronik, powinieneś sie zastanowić dlaczego nikt dotąd nie
    stosuje takich wzmazniaczy (bo są do kupienia bez problemu) do rozsyłania
    sygnału kablówki po mieszkaniu (nawet na drugi koniec pokoju). Kablówka,
    jak zapewne wiesz pracuje w paśmie od około 111 MHZ do około 860 MHZ i
    tylko dlatego może tak pracować, że jest w KABLU. A Ty ten pieczołowicie
    wciskany w kabel i ekranowany sygnał chcesz beztrosko dopalać i wysyłać w
    powietrze. Obejrzyj sobie Tablicę Zagospodarowania Częstotliwości to
    dowiesz się kto może Twój sygnał odebrać, a także co może odbierać Twój
    telewizor.

    Andrzej Grzegorek