  • Data: 2010-05-05 20:20:00
    Temat: Re: Mam problem - zakup telewizora
    Od: roman rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ApanasBudriszko pisze:
    (...)
    > Co rozumiesz przez przesyłanie sygnału fullHD ? ten tv odtwarza np
    > pliki mkv1080p ? moge się mylic ale wydaje mi się że tylko samsung i lg
    > montują w swych telewizorach procesory umożliwiajace odtwarzanie np
    > mkv1080p

    To znaczy, że tuner jest osobno, a do telewizora wędruje cyfrowo
    kodowany sygnał zawierajacy treść fullHD (1080i) z dźwiękiem.
    Właśnie wyjaśniłem sobie, ze to dobrze działa (Sony !).

    > pojawiły się, pojawią się jeszcze kolejne wersje i standardy

    Na razie nie warto - to zbyt droga i nowa technologia, oczywiście chodzi
    mi owersję bez okularów.

    (...)
    > to kup kabelek hdmi i zrobisz taka integrację ze szok :-)

    No ... własnie ten kabelek w poprzek podłogi to problem.

    > aaaaaa, to jesli o takie przekazywanie sygnału chodzi to musisz pan
    > jeszcze poczekac kilka lat

    Nie, takie rozwiązanie istnieje od 20 lat, chodzi tylko czy ktoś to
    dobrze i w sensownej cenie produkuje.

    Pozdrawiam

    Roman Rumian