  • 11. Data: 2023-08-01 00:20:05
    Temat: Re: Mam licznik Geigera i jak przybliżę do modemu to wartość skacze z 1-2 microV/cm2 do 20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 31 July 2023 at 23:15:06 UTC+2, J.F wrote:
> [...]
    która mieszka w bloku a za ściną ma transformator zasilający dużej mocy

    > No ale to stopniowo, a nie gwałtownie.
    transformatory zasilające sąsiadują przez ścianę z mieszkancami, bo to zbrodnia i
    tortura, ścigana przez prawo.

    > Tyle tylko, ze badania robiono, i wplywu pola niskiej czestotliwosci
    > chyba nie stwierdzono. A juz na pewno nie takich malych.
    >
    > Nie mowie, ze są calkiem bezpieczne, nikt tak chyba nie mówi,
    > ale normy są raczej "z palca wyssane".
    > A w którym miejscu mierzyles?
    > Masz do d* miernik, bo IMHO taki nadajnik to konkretną mocą nadaje i
    > natęzenie pola jest spore.
    >
    > Inna sprawa, ze nam sie bardzo tło podniosło - BTS, komorki, wifi,
    > bluetooth, TV, radia ...
    całkowicie utracił zdrowie, jedynie charczy
    > A pamietasz jak komórki miały powodować raka mózgu?
    > Jakos nie przybyło przypadkow.
    >
    > A sam na tym ostatnim piętrze mieszka? Inni też juz tylko charcżą?
    >
    > A kolejna sprawa - taki BTS emituje dosc wąską wiązką w pionie, prawie
    > horyzontalną. Bo chodzi o to, aby jak najdalej sięgał.
    > W efekcie kto wie, czy po nadajnikiem nie jest bezpieczniej niz w
    > budynku obok.
    >
    > J.

    Tak gadały nmieku,mate Zenki 30 lat temu, ale Nokia dała aplikację serwisową pomiaru
    mocy nadajnika
    i pod nadajnikiem, pod antenami jest największa moc i kazdy może to sam sprawdzić,
    gdy ma miernik

  • 12. Data: 2023-08-01 01:09:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-31, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ty odrózniasz miernik pola el-m, od biedy mozna powiedziec miernik
    > promieniowania elektromagnetycznego, od licznika Geigera?

    Takie majfriendsowe, tanie mierniki sprzedawane są zazwyczaj razem z
    innymi miernikami, jakieś 3-5 modeli to norma. Różnią się one
    funkcjonalnością i ceną. Sprzedawca daje wspólny nagłowek, ze miernik
    promieniowania jądrowego, EM, czego dusza zapragnie. Jak ktoś nie
    przeczyta opisu, a będzie się kierował wyłącznie ceną to dostanie EM.
    Jest ze 2-3x tańszych od tych z tubą GM. A czasami jest i jeden typ, ale
    nagłówek ostał się z czasów gdy było więcej.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2023-08-01 01:41:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jul 2023 15:18:24 -0700 (PDT), a a wrote:

    całkowicie utracił zdrowie, jedynie charczy

    > Co za bełkot
    > Napisałem raport na temat zgonów na raka wśród mieszkanców Turzy Śląskiej,
    zamieszkujących wokół nadajnika telefonii komórkowej dużej mocy

    > I sprawozdawca Rady Europy odpisal, że wiemy, że miliony umrą od nadajników
    komórkowych, ale nic nie będziemy robić, bo każdy kraj musi sam dbać o swoich
    mieszkanców i Francja od razu zakazała nadajników na szkołach. hotelach., wieżowcach

    > I Francja zakażała WiFi i komórek w szkołach, b o ma Instytut Raka w Paryżu i
    stwierdziła, że należy chronic układ nerwowy mlodzieży, bo się jeszcze rozwija.

    > Na raka komórkowego, glejaka, umiera w Europie 50.000 pacjentów rocznie
    >
    > Tak zmarła żona znajomego, nauczycielka, po 3 latach, gdy nadajniki umieścili
    naprzeciwko ich domu

    No widzisz - na przeciwko.

    A czy Francja zabroniła umieszczzac nadajniki naprzeciwko szkół?

    > Znajomy ma raka śluzówki nosa i nos jak kartofel, bo handluje komórkami od 25 lat

    No i? Narazony jest przez to bardziej?

    A jego znajomi z pracy nie dostali ?

    > Kolejny znajomy dostał raka słuzówki i mu policzek wydęło, a potem dostał silnej
    żółtaczki

    I co mial wspolnego z komórkami?

    J.

  • 14. Data: 2023-08-01 04:29:06
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tobie cos odbiło?
    > Bo wysyłasz ostatnio posty takie jakies ... nie na temat.

    No jest problem i to od jakiegoś czasu. Co poradzisz :)

    Ja nie używam KF-a, ale mentalnie omijam posty, po których widzę, że są
    bez specjalnej treści. Tego nie ominąłem, bo są w nim odpowiedzi.

    --
    Rozmawia dwoch kolegow:
    - Podobno przestales pic?

  • 15. Data: 2023-08-01 11:16:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jul 2023 15:20:05 -0700 (PDT), a a wrote:

> [...]
    pomiaru mocy nadajnika
    > i pod nadajnikiem, pod antenami jest największa moc i kazdy może to sam sprawdzić,

    No i w jakich jednostkach apka Nokii to podaje, a co pokazuje twoj
    miernik?

    P.S.
    https://bip.brpo.gov.pl/pl/content/rpo-brak-systemu-
    nadzoru-nad-promieniowaniem-urzadzen-telefonii-komor
    kowej

    dopuszczalny poziom dla BTS to 10 W/m2 i/lub 61 V/m.
    Poprzednio było 0.1W/m2

    Ciekawe ile mam w kuchni, jak włącze mikrofalę.

    Przy czym
    -to jest "w srodowisku"? Czyli np u mnie w mieszkaniu, w ogródku, w
    szkole?

    Bo pole BTS szybko słabnie z odlegloscią, ale moze mi mogą ustawic
    przed oknem.

    -jak w odleglosci poziomej 30m jest linia energetyczna, to jakie jest
    natezenie pola przy 15kV w linii, a jakie przy 100kV ?
    Dla utrudnienia - linia 3f ...

    J.

  • 16. Data: 2023-08-01 11:40:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Ja nie używam KF-a, ale mentalnie omijam posty, po których widzę, że
    > są bez specjalnej treści. Tego nie ominąłem, bo są w nim odpowiedzi.

    Pytanie techniczne: w jaki sposób bada się zawartość treściową ominiętych
    postów?

    Jarek

    --
    Latał sobie z radarem pewien gacek młody
    I po drodze omijał przeróżne przeszkody,

  • 17. Data: 2023-08-01 12:05:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 01.08.2023 o 01:41, J.F pisze:
    > No i? Narazony jest przez to bardziej?
    >
    > A jego znajomi z pracy nie dostali ?

    To jest tak jak z homeopatią. Pomaga tym co wierzą w to. Tu na odwrót,
    zabija.

    Robert

  • 18. Data: 2023-08-01 12:36:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Aug 2023 12:05:37 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > To jest tak jak z homeopatią. Pomaga tym co wierzą w to. Tu na odwrót,
    > zabija.

    Ja też nie twierdzę, ze jest całkowicie nieszkodliwe, czy całkowicie
    nieodczuwalne.

    Tylko po prostu takie pojedyncze przypadki niczego nie dowodzą.

    J.

  • 19. Data: 2023-08-01 14:07:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 1 August 2023 at 12:36:58 UTC+2, J.F wrote:

    > Ja też nie twierdzę, ze jest całkowicie nieszkodliwe, czy całkowicie
    > nieodczuwalne.
    >
    > Tylko po prostu takie pojedyncze przypadki niczego nie dowodzą.
    >
    > J.

    Na raka mikrofalowego umierają miliony, ale przyczynę zgonu wpisuje się nie
    microwaves long-time exposure
    ale nt. nowotwór, zawał serca itd./

    Syn prezydenta Roberta Kennedy'ego
    udostępnił internetowy dostęp do bazy zgonów po szczepionkach na covida: VAERS

    ale to nie znaczy, że lekarze wpisują : szczepienie na covida, jako przyczynę zgonu,
    gdyż muszą wpisywać przyczynę z katalogu

    \Lekarz w Turzy Śląskiej tez mi się pytał, co wpisywać, jako przyczynę zgonu na raka,
    zamieszkałych wokół nadajnika.

    W Stanach w akcie zgonu wpisuje

    się bezpośrednią przyczynę zgonu
    posrednia przyczynę zgonu
    i długotrwałą przyczynę zgonu

    I w tej 3. katerii jest miejsce na wpisanie:

    long-term microwaves exposure

    90% elektroników zmarło przedwcześnie wdychając codziennie opary cyny z ołowiem,
    opary kalafonii
    i moiżna to było uznać za chorobę zawodową,
    ale gdy elektronicy prowadzili własne , prywatne serwisy, to utracili ochrone prawną,
    gdyż sami się narażali
    na pary retęci, ołowiu, kalafonii, na własne ryzyko

    W Polsce, w latach prosperity, było 10.000 serwisów komórkowych, elektronicznyc h.

    Dzisiaj sa nieliczne a czy zmarło przedwcześnie 50% czy więcej, to nikt tego nie
    liczy, poza znajomymi,
    gdyż panstwo kontroluje jedynie choroby zawodowe, czyli te wywołane na zlecenie
    pracodawcy,
    a w przypadku samozatrudnienia, wszelkiego ryzyko jest twoje.

    https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?EVEN
    TS=on&PAGENO=3536&PERPAGE=10&ESORT=&REVERSESORT=&VAX
    =(COVID19)&DIED=Yes

    From the 7/21/2023 release of VAERS data:
    Found 35,355 cases where Vaccine is COVID19 and Patient Died
    Government Disclaimer on use of this data

    Case Details
    This is page 3536 out of 3,536
    Result pages: prev 3527 3528 3529 3530 3531 3532 3533 3534 3535 3536

    VAERS ID: 2658400 (history)
    Form: Version 2.0
    Age: 86.0
    Sex: Female
    Location: Foreign
    Vaccinated: 2021-11-12
    Onset: 2021-11-12
    Days after vaccination: 0
    Submitted: 0000-00-00
    Entered: 2023-07-19
    Vaccin­ation / Manu­facturer Lot / Dose Site / Route
    COVID19: COVID19 (COVID19 (PFIZER-BIONTECH)) / PFIZER/BIONTECH FJ8372 / 3 - / -

    Administered by: Other Purchased by: ?
    Symptoms: Chills, Decreased appetite, Dyspnoea, Fatigue, Malaise
    SMQs:, Anaphylactic reaction (broad), Acute central respiratory depression (broad),
    Pulmonary hypertension (broad), Cardiomyopathy (broad)

    Life Threatening? No
    Birth Defect? No
    Died? Yes
    Date died: 2021-12-17
    Days after onset: 35
    Permanent Disability? No
    Recovered? No
    Office Visit? No
    ER Visit? No
    ER or Doctor Visit? No
    Hospitalized? No
    Previous Vaccinations:
    Other Medications: TRAVOPROST/TIMOLOL STADA; KALCIPOS; ELIQUIS; METOPROLOL SANDOZ
    [METOPROLOL SUCCINATE]; CETIRIZIN MYLAN; FELODIPIN; DIVIFARM; SIMBRINZA
    Current Illness:
    Preexisting Conditions:
    Allergies:
    Diagnostic Lab Data:
    CDC Split Type:

    Write-up:
    VAERS ID: 2658520 (history)
    Form: Version 2.0
    Age: 88.0
    Sex: Female
    Location: Foreign
    Vaccinated: 2023-06-15
    Onset: 2023-06-15
    Days after vaccination: 0
    Submitted: 0000-00-00
    Entered: 2023-07-20
    Vaccin­ation / Manu­facturer Lot / Dose Site / Route
    COVID19: COVID19 (COVID19 (PFIZER-BIONTECH)) / PFIZER/BIONTECH GJ7141 / 6 - / -

    Administered by: Other Purchased by: ?
    Symptoms: Altered state of consciousness, Brain herniation, Cerebral haemorrhage,
    Coma scale, Computerised tomogram, Mydriasis
    SMQs:, Haemorrhage terms (excl laboratory terms) (narrow), Hyperglycaemia/new onset
    diabetes mellitus (broad), Neuroleptic malignant syndrome (broad), Anticholinergic
    syndrome (broad), Haemorrhagic central nervous system vascular conditions (narrow),
    Noninfectious encephalitis (broad), Noninfectious encephalopathy/delirium (broad),
    Noninfectious meningitis (broad), Hypotonic-hyporesponsive episode (broad),
    Generalised convulsive seizures following immunisation (broad), Hypoglycaemia (broad)

    Life Threatening? No
    Birth Defect? No
    Died? Yes
    Date died: 2023-06-15
    Days after onset: 0
    Permanent Disability? No
    Recovered? No
    Office Visit? No
    ER Visit? No
    ER or Doctor Visit? Yes
    Hospitalized? No
    Previous Vaccinations:
    Other Medications:
    Current Illness:
    Preexisting Conditions:
    Allergies:
    Diagnostic Lab Data: Test Date: 20230615; Test Name: GCS; Result Unstructured Data:
    Test Result:4 (E1V1M2); Test Date: 20230615; Test Name: JCS; Result Unstructured
    Data: Test Result:200; Test Date: 20230615; Test Name: CT; Result Unstructured Data:
    Test Result:cerebral haemorrhage and brain herniation; Comments: in a wide range of
    the right frontal robe
    CDC Split Type: JPPFIZER INCPV20230012551

    Write-up: cerebral haemorrhage and brain herniation in a wide range of the right
    frontal robe; cerebral haemorrhage and brain herniation in a wide range of the right
    frontal robe; in a state of consciousness disturbed; Mydriasis in bilateral pupils;
    This is a spontaneous report received from a contactable reporter(s) (Physician) from
    Regulatory Authority. Regulatory number: v2310000460. An 88-year-2-months-old female
    patient received BNT162b2, BNT162b2 omi ba.4-5 (COMIRNATY RTU FOR BA.4-5), on
    15Jun2023 as dose 6 (booster), single (Lot number: GJ7141, Expiration Date:
    29Feb2024) at the age of 88 years for covid-19 immunisation. The patient''s relevant
    medical history and concomitant medications were not reported. Vaccination history
    included: Covid-19 vaccine (DOSE 1, MANUFACTURER UNKNOWN), for COVID-19 immunisation;
    Covid-19 vaccine (DOSE 2, MANUFACTURER UNKNOWN), for COVID-19 immunisation; Covid-19
    vaccine (DOSE 3, MANUFACTURER UNKNOWN), for COVID-19 immunisation; Covid-19 vaccine
    (DOSE 4, MANUFACTURER UNKNOWN), for COVID-19 immunisation; Covid-19 vaccine (DOSE 5,
    MANUFACTURER UNKNOWN), for COVID-19 immunisation. Patient''s history according to the
    Vaccine Screening Questionnaire including underlying diseases, allergies,
    vaccinations received, or diseases developed within the last month, medications used,
    past adverse drug reaction history, and growth status, was noted as yes, but not
    further defined. On 15Jun2023 (same day after the vaccination), the patient
    experienced cerebral haemorrhage. On 15Jun2023, the outcome of the event (cerebral
    haemorrhage) was fatal. The course of the event was as follows: on 15Jun2023 at
    16:30, was when the final confirmation of no onset was made. At 18:20, the patient
    was found to be in a state of consciousness disturbed and was transferred to the
    hospital. At the time of her visit, the patient presented with JCS 200 and GCS 4
    (E1V1M2). Mydriasis in bilateral pupils was observed. A computerised tomogram (CT)
    revealed cerebral haemorrhage and brain herniation in a wide range of the right
    frontal robe. As a result of discussion with the patient''s family, palliative care
    was introduced. At 22:21, the patient''s death was confirmed. The reporting physician
    classified the event (cerebral haemorrhage) as serious (death) and assessed that the
    causality between the event (cerebral haemorrhage) and BNT162B2, BNT162B2 OMI BA.4-5
    as unassessable. There was no other possible cause of the events such as any other
    diseases.; Reported Cause(s) of Death: cerebral haemorrhage and brain herniation in a
    wide range of the right frontal robe; in a state of consciousness disturbed; cerebral
    haemorrhage and brain herniation in a wide range of the right frontal robe; Mydriasis
    in bilateral pupils
    VAERS ID: 2658823 (history)
    Form: Version 2.0
    Age:
    Sex: Female
    Location: Foreign
    Vaccinated: 2021-04-09
    Onset: 2022-12-05
    Days after vaccination: 605
    Submitted: 0000-00-00
    Entered: 2023-07-20
    Vaccin­ation / Manu­facturer Lot / Dose Site / Route
    COVID19: COVID19 (COVID19 (PFIZER-BIONTECH)) / PFIZER/BIONTECH EW2264 / 2 - / OT

    Administered by: Other Purchased by: ?
    Symptoms: Asthenia, Pain, Somnolence
    SMQs:, Anticholinergic syndrome (broad), Dementia (broad), Guillain-Barre syndrome
    (broad), Noninfectious encephalitis (broad), Noninfectious encephalopathy/delirium
    (broad), Noninfectious meningitis (broad), Hypoglycaemia (broad)

    Life Threatening? Yes
    Birth Defect? No
    Died? Yes
    Date died: 0000-00-00
    Permanent Disability? No
    Recovered? No
    Office Visit? No
    ER Visit? No
    ER or Doctor Visit? No
    Hospitalized? Yes, ? days
    Extended hospital stay? No
    Previous Vaccinations:
    Other Medications:
    Current Illness:
    Preexisting Conditions:
    Allergies:
    Diagnostic Lab Data:
    CDC Split Type:

    Write-up:
    VAERS ID: 2659065 (history)
    Form: Version 2.0
    Age:
    Sex: Male
    Location: Foreign
    Vaccinated: 0000-00-00
    Onset: 0000-00-00
    Submitted: 0000-00-00
    Entered: 2023-07-20
    Vaccin­ation / Manu­facturer Lot / Dose Site / Route
    COVID19: COVID19 (COVID19 (PFIZER-BIONTECH)) / PFIZER/BIONTECH - / 2 - / -

    Administered by: Other Purchased by: ?
    Symptoms: Histology, Immunology test, Investigation, Toxic epidermal necrolysis
    SMQs:, Severe cutaneous adverse reactions (narrow), Oropharyngeal conditions (excl
    neoplasms, infections and allergies) (narrow), Hypersensitivity (narrow), Drug
    reaction with eosinophilia and systemic symptoms syndrome (broad),
    Immune-mediated/autoimmune disorders (broad)

    Life Threatening? No
    Birth Defect? No
    Died? Yes
    Date died: 0000-00-00
    Permanent Disability? No
    Recovered? No
    Office Visit? No
    ER Visit? No
    ER or Doctor Visit? No
    Hospitalized? No
    Previous Vaccinations:
    Other Medications:
    Current Illness:
    Preexisting Conditions:
    Allergies:
    Diagnostic Lab Data:
    CDC Split Type:

    Write-up:
    VAERS ID: 2659066 (history)
    Form: Version 2.0
    Age:
    Sex: Male
    Location: Foreign
    Vaccinated: 2021-04-09
    Onset: 2021-04-09
    Days after vaccination: 0
    Submitted: 0000-00-00
    Entered: 2023-07-20
    Vaccin­ation / Manu­facturer Lot / Dose Site / Route
    COVID19: COVID19 (COVID19 (PFIZER-BIONTECH)) / PFIZER/BIONTECH ER1749 / 2 - / -

    Administered by: Other Purchased by: ?
    Symptoms: Bedridden, Gait inability, Inappropriate schedule of product
    administration, Metastatic renal cell carcinoma, Muscle spasms, Pain in extremity,
    Pathological fracture, SARS-CoV-2 test
    SMQs:, Anticholinergic syndrome (broad), Dystonia (broad), Guillain-Barre syndrome
    (broad), Osteoporosis/osteopenia (broad), Tendinopathies and ligament disorders
    (broad), Medication errors (narrow), Non-haematological malignant tumours (narrow),
    COVID-19 (broad)

    Life Threatening? No
    Birth Defect? No
    Died? Yes
    Date died: 2023-02-19
    Days after onset: 681
    Permanent Disability? Yes
    Recovered? No
    Office Visit? No
    ER Visit? No
    ER or Doctor Visit? No
    Hospitalized? Yes, ? days
    Extended hospital stay? No
    Previous Vaccinations:
    Other Medications:
    Current Illness:
    Preexisting Conditions:
    Allergies:
    Diagnostic Lab Data:
    CDC Split Type:

    Write-up:

  • 20. Data: 2023-08-01 15:07:28
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > Na raka mikrofalowego umierają miliony, ale przyczynę zgonu wpisuje się
    > nie microwaves long-time exposure ale nt. nowotwór, zawał serca itd./

    Wiadomo, spiseg.

    > Syn prezydenta Roberta Kennedy'ego

    Kiedy Robert Kennedy był prezydentem?

    > udostępnił internetowy dostęp do bazy zgonów po szczepionkach na covida:

    Super przeskok z mikrofali na covida, bo argumentów zabrakło.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/