    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Date: Mon, 13 Dec 2010 17:55:04 +0100

    W dniu 2010-12-11 20:00, Janeo pisze:

    > Daj spokoj... :-). Wystarczy, ze dotykowca nalezy trzymac w 2 rekach -
    > czy duzego, czy malego.
    > To tylko poczatek, a juz dyskwalifikacja.

    Hmmm... bo ja wiem. Przy grach pewnie tak :-) W Nokii 5800 kciukiem
    połączenia odbierałem (przesunięcie w prawo) lub odrzucałem (w lewo).
    Zdjęcie blokady - nie ma kłopotu - podobnie. W HTC Desire HD, który jest
    telefonem XXL to jest wyczynem dla mnie choć też się daje.

    SMSów nie pisuję dużo więc zdania nie mam czy jedną ręką sprawnie
    pójdzie. Zresztą gdy odpisuję to nigdy za kierownicą więc jest mi to
    obojętne.

    > Przynajmniej dla tych, co cenia sobie strony praktyczne urzadzen
    > (jakie by nie byly) i nienawidza przerostow form nad tresciami.

    Wiesz... grunt to dobór urządzenia do potrzeb. Nie kupowałbym zmywarki
    gdyby żona chciała zmywać :-D