  • Data: 2010-12-09 16:21:52
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 16:19, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Thu, 9 Dec 2010 07:01:17 -0800 (PST), Janeo napisa (a):

    > dok adnie tak, zw aszcza, e ma e ekrany nie porzebuj wielu megaherc w, co
    > w dodatku odwdzi cza si adowaniem co 3-4 dni zamiast dwa razy na dob .
    > Tak w a nie jak E71 czy E66.
    Tak, ale to nie jest takie proste, bo jesli wziac pod uwage
    koniecznosc 30fps to nie na starych wolnych procesorach. Tak wiec jak
    jedno ok, drugiego brak.
    Xperia X10 mini-pro byla dla mnie idealem dopoki nie doswiadczylem
    "urokow telefonow z ekranami dotykowymi".... szlag by trafil cholerna
    mode... Wroce do klawiszowej Javy.