  • Data: 2010-12-09 12:05:11
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:54:31 -0000, G Nowak napisał(a):

    > Jesli profesja to kierowca wtedy bedzie ich calkiem spory wybior. Swoja
    > droga "macalem" ten telefon pare razy i rzeczywiscie potrzeba nie lada
    > sprytu do jego obslugi ze wzgl na mikroskopijny wyswietlacz. Ciekaw jestem,
    > jak te profesjonalne programy nawigacyjne beda na nim wygladac.

    Wyświetlacz nie jest problemem, jeżeli tylko nawigacja nie ma napaćkanego
    wszystkiego co się da na ekranie.
    Taki tomtom wygląda świetnie nawet na 2.8 i mniejszych. Nawet używałem tego
    dawno temu na Nokii N73 z ekranem 2.4 czy nawet 2.2 w SPV c500. Bez żadnego
    problemu.

    A profesjonalna nawigacha to dla mnie coś takiego:
    http://www.tomtomwork.com/en
    ale ja to truskawki cukrem posypuję...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński