  • 11. Data: 2012-02-17 20:26:48
    Temat: Re: Mam już dosc
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f3d89c5$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...

    > O nie, znowu ten nudny troll...

    Już się tak nie chwal :)

  • 12. Data: 2012-02-18 10:16:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Feb 2012, kkk wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Najlepiej użyć wtedy sygnałów dźwiękowych (i używać do czasu
    > udrożnienia pasa przez pana buraka) - może się nauczy.

    Znaczy co, po kolizji stoisz z klaksonem aż policmajstrzy przyjadą?
    (przecież do momentu ruszenia on nic ani nikogo nie blokuje,
    jedyny problem że nie wiesz dokąd pojedzie i w momencie
    ruszenia - niespodzianka)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2012-02-18 10:54:51
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > Może lepiej zainteresuj się konsultacją psychiatryczną ew. jakąś grupą AA
    > (bo nie wiem co jest u Ciebie genezą takich opinii jak ta)?

    Ale masz na mysli autoholowanie AA? Co to ma wspolnego z nieuprzejmymi
    kierowcami?

    --
    Pozdr

  • 14. Data: 2012-02-18 22:34:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com>

> [...]

    Najlepiej użyć wtedy sygnałów dźwiękowych (i używać do czasu
    udrożnienia pasa przez pana buraka) - może się nauczy.
    Titać należy, by klient wiedział, że źle jeździ, ale odradzam tak agresywne.
    Można zostać ofiarą.

  • 15. Data: 2012-02-20 23:30:14
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwisz się jak byś od wczoraj jeździł po polskich drogach :) Skoro za
    > nieprawidłowe używanie kierunkowskazów u nas mandatu praktycznie nie da
    > się dostać to co w tym dziwnego że jest jak jest.

    na tym polega kultura osobista by zaprezentowac swoja osobowosc
    maska samochodu chroni maleg ego

  • 16. Data: 2012-02-21 00:24:18
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 18 Lut, 10:16, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > (przecież do momentu ruszenia on nic ani nikogo nie blokuje,
    > jedyny problem że nie wiesz dokąd pojedzie i w momencie
    > ruszenia - niespodzianka)

    No i właśnie dlatego ja wtedy robię "niespodziankę" klaksonem

    On 18 Lut, 22:34, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Tita nale y, by klient wiedzia , e le je dzi, ale odradzam tak agresywne.
    > Można zostać ofiarą .

    Oj tam, oj tam - obronić się umiem.

  • 17. Data: 2012-02-21 11:01:43
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2012-02-17 15:10, Excite pisze:

    > Dziwisz się jak byś od wczoraj jeździł po polskich drogach :) Skoro za
    > nieprawidłowe używanie kierunkowskazów u nas mandatu praktycznie nie da
    > się dostać to co w tym dziwnego że jest jak jest.

    I tak najlepsi sa ci, ktorzy jada prosto przez skrzyzowanie z wlaczonym
    kierunkiem w lewo bo droga z pierwszenstwem skreca w prawo, a oni
    zjezdzaja z glownej jadac prosto.
    No i ich bracia w tym uczynku, ktorzy na tym samym skrzyzowaniu nie
    wlaczaja kierunku w prawo skrecajac w prawo bo przeciez droga z
    pierwszenstwem skreca w prawo...

    I tym samym mozna by zmienic przepis, ze kierunkowskaz nie sluzy do
    sygnalizacji zmiany kierunku jazdy albo pasa ruchu ale do sygnalizacji
    opuszczania drogi z pierwszenstwem ;P

    --
    jarek

  • 18. Data: 2012-02-21 16:16:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 21.02.2012 Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> napisał/a:

> [...]
    > No i ich bracia w tym uczynku, ktorzy na tym samym skrzyzowaniu nie
    > wlaczaja kierunku w prawo skrecajac w prawo bo przeciez droga z

    Czemu pominąłeś tych, którzy migając lewym kierunkowskazem skręcają w
    prawo i odwrotnie?

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2012-02-21 17:12:14
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-02-21 11:01, Jarek Pudelko pisze:
> [...]
    > No i ich bracia w tym uczynku, ktorzy na tym samym skrzyzowaniu nie
    > wlaczaja kierunku w prawo skrecajac w prawo bo przeciez droga z

    Robią to ponieważ nikt ich nie nauczył prawidłowego używania
    kierunkowskazów. A to że nie dostają mandatów za ich nieprawidłowe
    użytkowanie utwierdza ich w przekonaniu że wszystko jest w porządku.
    Zamiast skupiać się na skutkach problemu lepiej zainteresować się jego
    przyczynami bo tylko tak można coś zmienić w przyszłości (odległej zapewne).

  • 20. Data: 2012-02-21 17:15:30
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-02-17 18:27, kkk pisze:
    > Najlepiej użyć wtedy sygnałów dźwiękowych (i używać do czasu
    > udrożnienia pasa przez pana buraka) - może się nauczy.

    Że niby jego ten Twój sygnał dźwiękowy będzie bolał ? :) Ludzie będą się
    na Ciebie patrzeć jak na dziwaka co trąbi na prawidłowo jadącego faceta.