  • Data: 2012-02-22 09:17:14
    Temat: Re: Mam już dosc
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-21 22:31, KrisPolska pisze:

    > a czym sie rozni zakaz skretu na krzyzowce w prawo
    > od nakazu jazdy w lewo jedynym mozliwym ?

    Funkcjonalnie niczym sie nie rozni lecz nie bardzo rozumiem o co Ci
    chodzi :)
    Sugerujesz, ze jesli jest nakaz jazdy w lewo to takiego skretu na
    skrzyzowaniu w lewo nie trzeba sygnalizowac kierunkowskazem bo przeciez
    gdzie indziej NIE DA SIE pojechac?

    Jesli tak to od razu zapytam skad ktos nadjezdzajacy chocby z przeciwka
    bedzie wiedzial, ze:

    1. masz nakaz skretu w lewo
    2. bedziesz skrecal w lewo
    ?

    widzi auto wjezdzajace na skrzyzowanie bez kierunkowskazow = moze liczyc
    na to, ze bedziesz jechal prosto (pomijajac na chwile zasade
    ograniczonego zaufania :). Konsekwencji takiego "moze liczyc na to,
    ze..." moze byc wiele.

    > czy zakazu maja pierwszenstwo od nakazu i sa czytelniejsze?

    Hmm.. subiektywnie odpowiem, ze tak. Zakazu sa czytelniejsze :)

    --
    jarek