eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMały silnikRe: Mały silnik
  • Data: 2011-11-13 09:44:23
    Temat: Re: Mały silnik
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-11-12 19:08, J.F. wrote:
    > Stary. bo nowy ma kupe elektroniki sterujacej

    To nie jest problem. Problemem jest masa małych dupereli: klima i sa
    paski tylko do klimy. Zdemontujesz i nie ma jak zalozyć paska.
    Alternator zdemontujesz i to samo. Recylkulator spalin out i nie ma jak
    wpiąc w kolektor rury bez frezarki. itd. A tu ma kręcić walem i
    konsumować paliwo. I tyle.

    > od przeznaczenia trzeba zaczac. Jesli agregat ma dluzej uzywany ...
    > no to decyduj teraz - diesel czy lpg ?

    Diesel lub benzyna. Musi byc napełniany ręcznie w terenie.

    > 30KM (22kW) srednio, maksymalnie, stale ?

    Stale.

    > Dobrac moze trzeba cos
    > mocniejszego, zeby tych 30KM to byla polowa mocy, za to sprawnosc duza.

    To już jest z liczenia sprawności. Część elektryczna jest oczywiscie
    słabsza.

    > Tak czy inaczej - malych silnikow samochodowych nie ma tak duzo.
    > Ale kilka ponizej 1 litra sie znajdzie.

    Jedna z propozycji to było wstawienie czegoś z [sei|cinque]cento bo
    produkowane części i masa tego na szrotach. Zobaczymy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: