  • 21. Data: 2015-10-30 14:05:47
    Temat: Re: Mały scalak PLL ze stałym mnożnikiem
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Sebastian Biały wrote:

    > Faktycznie, seria EV ma mniejsze wymogi co do fin. To podpytam przy
    > okazji: mając pickit2 jestem w stanie to programować?

    Nie pomogę, bo mam tylko trójkę (z którą współpracują poprawnie).

    Pozdrawiam, Piotr

  • 22. Data: 2015-10-30 17:29:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-30 00:35, Marek wrote:
    > Podaj symbol tego układu bo mi wątek się już wexpirował, mam rozszerzony
    > nieificjalny devfile do pickita2 to mogę sprawdzić czy mam ten układ na
    > liście.

    dsPIC33EV128GM102

    albo inaczej: dowolny dspic33ev

    PS. Po lekturze datasheeta widzę że jednak microchip dał radę bardziej
    zamotać model pamieci piców. A wydawało się to już nierealne ;)

  • 23. Data: 2015-10-30 17:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości
> [...]
    >PS. Po lekturze datasheeta widzę że jednak microchip dał radę
    >bardziej zamotać model pamieci piców. A wydawało się to już nierealne

    Eeee - Harvard architecture w DSP to jakby standard i tradycja :-)
    Czy oni ja tworczo rozwineli ?

    J.

  • 24. Data: 2015-10-30 18:38:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-30 17:54, J.F. wrote:
    > Eeee - Harvard architecture w DSP to jakby standard i tradycja :-)
    > Czy oni ja tworczo rozwineli ?

    A bo ja wiem, zakładam że mają w środku dwie pamięci (X i Y) żeby móc w
    jednym cyklu czytać dwa argumenty i je obrabiać. Ale jak widze wsadzenie
    tego w assembler pica spowodowalo że poważnie się zastanawiam czy w
    ogóle dam radę tego użyć i nie osiwieć. A zagadnienie ma takie że musze
    liczyć cykle maszynowe *sciśle* więc asm niestety :)

  • 25. Data: 2015-10-30 22:20:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 30 Oct 2015 17:29:41 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > dsPIC33EV128GM102
    > albo inaczej: dowolny dspic33ev

    Będzie problem, oficjalnie nie da się. Liczyłem, że może było by to
    możliwe przez zdefiniowanie tego układu w pk2devicefile z
    odpowiednimi jego paremetrami (w ten sposób można było dodać niektóre
    nowe układy, których pickit2 nie znał fabrycznie) ale okazuje sie, że
    ten układ wymaga innego skryptu "programming executive", którego nie
    wspiera firmware pickita2 i pk2cmd.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2015-10-31 10:41:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-30 22:20, Marek wrote:
> [...]
    > których pickit2 nie znał fabrycznie) ale okazuje sie, że ten układ
    > wymaga innego skryptu "programming executive", którego nie wspiera

    Czyli wychodzi na to że czas kupić pickit3 wspomagając datkiem microchipa ;)