  • 11. Data: 2015-10-28 17:32:16
    Temat: Re: Mały scalak PLL ze stałym mnożnikiem
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 Oct 2015 17:13:59 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Ha!. Obejrzałem datasheety i minimalny fin do PLL to 4MHz. Zalezy
    mi na
    > uC zasilanych z 5V.

    21.10.2015 minął temu, wyjdź wreszcie z lat 80.... ;)

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-10-28 17:35:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 28 Oct 2015 17:18:20 +0100, Piotr Wyderski
    > Mój ulubiony:
    > https://www.microchip.com/wwwproducts/Devices.aspx?p
    roduct=dsPIC33EV128GM102

    Tak btw, jaki jest target dsPICow i do czego się je najchętniej używa?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2015-10-28 17:48:23
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > 21.10.2015 minął temu, wyjdź wreszcie z lat 80.... ;)

    Niekoniecznie. MCU na 5V często może sterować bezpośrednio
    MOSFETami logic-level, a na 3V3 potrzebujesz drivera. Z tego
    powodu już kilkukrotnie brakowalo mi MCU na 12V...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 14. Data: 2015-10-28 17:50:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Tak btw, jaki jest target dsPICow i do czego się je najchętniej używa?

    Nie wiem, jestem amatorem. Ja używam ich do sterowania wszelkiej maści
    zasilaczami.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 15. Data: 2015-10-28 18:24:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-28 17:32, Marek wrote:
    > mi na
    > 21.10.2015 minął temu, wyjdź wreszcie z lat 80.... ;)

    Ale moment, ja robie wlaśnie projekt retro a w zasadzie interfejsujący
    się (fajne słowo, nie?) z kawałkiem retro hardware! Z czystej radości
    tworzenia rzeczy bezużytecznych.

  • 16. Data: 2015-10-28 18:31:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    A jak retro to w porządku.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-10-28 18:59:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ale moment, ja robie wlaśnie projekt retro a w zasadzie interfejsujący się
    > (fajne słowo, nie?) z kawałkiem retro hardware! Z czystej radości
    > tworzenia rzeczy bezużytecznych.

    To może pogram w zewnętrznym EPROMie programowanym 25V :).
    P.G.

  • 18. Data: 2015-10-28 19:02:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-28 18:59, Piotr Gałka wrote:
    > To może pogram w zewnętrznym EPROMie programowanym 25V :).

    Można takowy znaleźc we wspomnianym kawałku retro :)

    A jak bym poszukał to gdzieś miałem programator ...

  • 19. Data: 2015-10-29 22:33:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-28 17:20, Piotr Wyderski wrote:
    > W moim jest 0,8<fin<8MHz i jest 5V.

    Faktycznie, seria EV ma mniejsze wymogi co do fin. To podpytam przy
    okazji: mając pickit2 jestem w stanie to programować? Internety mówia że
    tak, nie, nie wiadomo.

  • 20. Data: 2015-10-30 00:35:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 29 Oct 2015 22:33:57 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Faktycznie, seria EV ma mniejsze wymogi co do fin. To podpytam przy
    > okazji: mając pickit2 jestem w stanie to programować? Internety
    mówia że
    > tak, nie, nie wiadomo.

    Podaj symbol tego układu bo mi wątek się już wexpirował, mam
    rozszerzony nieificjalny devfile do pickita2 to mogę sprawdzić czy
    mam ten układ na liście.

    --
    Marek