  • Data: 2011-08-22 19:00:26
    Temat: Re: Mały monitor 10" z DVI i VGA
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-08-22, o godz. 19:31:28
    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Liliput robi monitory 5-10", ale ceny mają raczej zaporowe, coś w
    > granicy 200 funtów za ten model:
    >
    > http://www.lilliputuk.com/monitors/hdmi/fa1011/
    >

    > Może uda ci się dobrać coś z ekranów samochodowych do dvd/konsoli?

    Szukałem długo małego monitorka rzędu 7-8 cali. Mógł być lampowy i mono
    - chodziło o to żeby można było czasami go sobie zabrać do jakiejś szafy
    z serwerami gdzie nie ma KVM-a. Potrzebowałem z D-Sub. I bryndza.
    Ciężko cokolwiek znaleźć a jak już to ceny zabijają. W końcu trafiłem
    przypadkiem do znajomego prowadzącego firmę sprzedającą/serwisującą
    systemy kasowe i kasy fiskalne. I dostałem za darmo stary monitor
    mono 7 cali z jakiejś kasy sklepowej zbudowanej na bazie PC. Kolor
    mogłem dostać ale mi chodziło o to żeby był jak najmniejszy i
    najlżejszy. Spróbuj tak samo popytać w jakimś serwisie kas - tyle że a
    DVI bym nie liczył.

    Zdrówko