  • 11. Data: 2019-02-03 14:25:45
    Temat: Re: Mały dobry rejestrator
    Od: p...@g...com

    Prędkość. Zadny kulson nie wmówi ci ile wg niego jechales. Łatwiejsza lokalizacja
    nagrań. Trasa wklejona do google Maps w dedykowanym playerze.

  • 12. Data: 2019-02-04 07:51:26
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-02-02 o 15:30, p...@g...com pisze:
    > FHD 60 FPS, 4k lekko ekstrapolowane 2880x2160P ;-) Wi-Fi i GPS. Jak się pojawi na
    eBay poniżej 50 EUR to imho warto brać. W g1wc wypróbuję jeszcze ze dwie soczewki ale
    cudów nie oczekuje potrzebna lepszą matryca i procek. No i brak gps to jednak kiszka.

    g1wc machyba gniazdko do GPS - można dokupić - taka pastylka z
    kabelkiem. Może nie tak wygodne jak w A129 (w uchwycie), ale za to można
    umieścić w miejscu, gdzie GPS dobrze łapie. Podobno w niektórych
    samochodach powłoki na szybie utrudniają odbiór sygnału GPS.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-02-04 08:14:59
    Od: p...@g...com

[...]

    chyba nie
    https://www.cartexim.pl/nowo/g1wc-kamera-samochodowa
    -kondensator-wdr

    ps niektore klony g1w* mialy fejkowe wyjscie na gps
    ps prawdopodobnie piszesz o g1ws
    https://www.ebay.com/itm/VIOFO-G1W-S-1080P-30FPS-Son
    y-Sensor-Dashcam-G1WS-G1WC-G1W-C-/172674738797

  • 14. Data: 2019-02-04 08:51:20
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-02-04 o 08:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    > ps prawdopodobnie piszesz o g1ws
    > https://www.ebay.com/itm/VIOFO-G1W-S-1080P-30FPS-Son
    y-Sensor-Dashcam-G1WS-G1WC-G1W-C-/172674738797

    Niecałe dwa lata temu kupowałem Viofo G1WC w wr24.pl na prezent i z tego
    co pamiętam miało gniazdo na GPS, nawet zastanawiałem się czy nie
    dokupić modułu.
    Ale faktycznie tak jak piszesz, obecnie jest u nich moduł z opisem "do
    G1WS", a nie G1WC. No chyba, że już zupełnie pokręciłem i kupiłem wtedy
    G1WS ;)
    Jak będzie okazja to zerknę tam w instrukcję.

    ps. Pamiętam, że byłem wkurzony, bo kamerka miała masę białych pikseli.
    Ale było to widoczne tylko na ciemnym tle, więc w kamerce samochodowej
    można to było przeżyć. No i nie było niestety już czasu wymienić.
    Niedawno oglądałem inną kamerkę Viofo (A119 albo A129) i też był ten
    problem, co mnie zdziwiło, bo cena sporo wyższa niż G1W.
    Jak widać Viofo robi kamerki z odpadów.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-02-04 09:02:07
    Od: p...@g...com

    viofo to raczej dobry producent (porownuje do chinczyka ktory wcisnie fejka i trzeba
    go straszyc refundem z paypala :-) znajoma kupila wlasnie A119 ojcu ale kabel nie
    dzialal wiec przyslali nowy bez stekania w ciagu 2 dni

  • 16. Data: 2019-02-04 09:12:46
    Od: ujko <u...@u...com>

    On 30.01.2019 06:59, Budzik wrote:

    > Co dyskfalifikuje ją od razu na starcie...

    Używam trzech Mobiusów (dwa samochody i moto) i żaden nie ma takich
    problemów.

    g.