  • 11. Data: 2021-02-07 10:19:44
    Temat: Re: Malina i 4 krokowce.
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/02/2021 17:46, - wrote:
    > Takie mam.

    Miłej zabawy :D

    PS. Zainteresuj się na serio Klipperem. Zrobiono go do zadań
    wymagajacych real-time machania silnikami. Po przeróbkach, nada się do
    wielowymiarowego machania ramieniem czy co tam planujesz.

  • 12. Data: 2021-02-07 13:12:03
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 07.02.2021 10:19, heby wrote:

    > PS. Zainteresuj się na serio Klipperem.
    Ja mam w drukarce 3d typu delta robot.
    Jestem zdumiony jak to działa.
    Jakim cudem to zdąży przesłać dane do silników przez u-art?
    Wgryzałeś się w temat?
    Przecież tam nie ma kawałka interpolowanego do prostej - właściwie czas
    każdego kroku, w każdym silniku powinien się różnić, i tak to właśnie ma
    oko i słuch wygląda.
    No chyba, że jest interpolowane na jakichś krótkich odcinkach.
    Ja to sobie wyobrażam tak, że obliczam trajektorię tak gęsto, aż z
    odcinkami zejdę poniżej jednego kroku, a z czasem poniżej rozdzielczości
    sterownika i wtedy w następnym cyklu albo jest krok, albo go nie ma...
    chyba, że ten cykl jest poniżej bps u-arta... no nie wiem.

    --
    Mirek.

  • 13. Data: 2021-02-07 13:37:00
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 01.02.2021 22:00, - wrote:

    > wolal bym uzyc maliny zero W ktora usb nie ma...

    Jak to nie ma?
    Ma, tylko na gniazdku micro. Używam z powodzeniem.

    --
    Mirek.

  • 14. Data: 2021-02-08 03:30:59
    Od: - <s...@g...com>

    niedziela, 7 lutego 2021 o 06:37:04 UTC-6 Mirek napisał(a):

    > Jak to nie ma?
    > Ma, tylko na gniazdku micro. Używam z powodzeniem.

    A racja. Dzieki!