-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Małep roblemy z odpalaniem diesla
Date: Thu, 13 Mar 2014 21:55:59 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 40
Message-ID: <lft610$grp$1@usenet.news.interia.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<lfrtbm$io4$1@dont-email.me> <lfs7b2$j6v$1@wieslauf.sub.de>
<5321a406$0$2240$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1394744160 17273 83.15.205.22 (13 Mar 2014 20:56:00
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Mar 2014 20:56:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.3.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2527202
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-13 21:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Ukaniu l...@g...pl ...
>
>>> reszty silnika. Cieply diesel powinien palic jak Chuck - z polobrotu.
>>
>> Stąd jak już napisałem stawiał bym na problemy z kątem wtrysku.
>
> Muszę podjechać do mechanika.
>
>> Pompa w tym czasie się raczej nie zapowietrzy, sprężanie musiało by
>> być już całkiem do kitu.
>
> Nie, ogólnie silnik jest w bardzo dobrym stanie.
A sprawdzałeś sprężanie? To kilka minut roboty - o ile świece da się
"czysto" odkręcić.
>
>> No i kolega pisał, że wymieniał rozrząd...
>> Czy on aby nie chodzi teraz zbyt miękko?
>
> Nie zauwazyłem żadnych zmian w sposobie pracy silnika.
> ale jezdze kilkoma autami wiec mogłbym nie zauwazyć.
> Co masz na mysli, pisząc "miekko"?
>
Zbyt późny wtrysk - analogia do późnego zapłonu w iskrowych. Wtedy
silnik może mieć problem z uruchomieniem, ma mniejszą moc na niskich
obrotach. Na wysokich obrotach ubytku macy najczęściej już nie ma.
W tym silniku, a raczej w jego pompie - to jedna śruba. Odkręcasz i
próbujesz regulować kąt wtrysku, nawet na słuch. Jeśli tego nie robiłeś
- to lepiej jedź do kogoś obeznanego z tematem, aby samemu za bardzo nie
cofnąć wtrysku.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.14 22:22 Budzik
- 08.05.14 16:00 Budzik
- 08.05.14 17:28 b...@g...com
- 08.05.14 17:36 k...@g...com
- 08.05.14 19:38 Jacek
- 08.05.14 20:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=