  • Data: 2013-06-26 15:44:17
    Temat: Re: Małe a duże ;) (lupa do tabletu)
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-26 12:00, Michal Tyrala pisze:

    > 2/3 tego co widac na 1280x800? Obrazowo -- gdy ja widze cala strone
    > dokumentu w pdf, Ty się niezle namajtasz paluszkami zeby ja ogarnac.

    A ja strony z PDFami powiększam nawet na 24" ekranie kompa.. Nie nie
    jestem żadnym staruszkiem, ani nawet nie używam okularów do czytania.

    > A innych probowales? :-)

    Choćby dwurdzeniowego Samsunga.

    > 2 lata temu moglem się przekonac na telefonie, ze 960x540 jest dla
    > pewnych zastosowan (pdf, www) za mala rozdzielczoscia.

    Ale co to ma do rzeczy - do tego że 2 lata temu 95% siedmiocalowych
    tabletów miało właśnie takie parametry wyświetlacza? Tak z ciekawości -
    czym klikałeś na te mikroskopijne ikonki przy takiej rozdzielczości?

    > To się moze pochwal, ile trzyma (z wlaczonym ekranem) to truchło z
    > 800x400? :-)

    Nie jestem całkowicie pewien czy przyczyną jest rozdzielczość, a nie
    jakieś inne sprawy, typu np. pojemność baterii. Jedno nie ulega
    wątpliwości, w nawigacji GPS - bateria tabletu (pojemność 3250)
    wytrzymuje dwa dni, czyli dwa razy w ciągu 2 dni odwiedzam Poznań
    (łącznie około 400km) i w baterii jest jeszcze kilkanaście procent
    energii. Zaznaczam - tablet ma już prawie półtora roku. Nowy telefon 4"
    - bateria o pojemnosci 1500 używana w takim samym zastosowaniu nie
    wytrzymuje jednej wizyty w Poznaniu, czyli około 4-5 godzin pracy jako
    nawigacja.. W codziennym użytkowaniu (rozmowy, sms-y itd) baterie z
    tabletu i telefonu mają taka sama trwałość, nawet z lekkim wskazaniem na
    telefon.