  • Data: 2010-07-08 23:49:35
    Temat: Re: Mała drukarka atramentowa
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c3638e0$0$17097$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak, wytrzyma, ale jest problem. Podczas drukowania na małej szerokości
    > toner spoza powierzchni wydruku przesypuje się i wysypuje do wnętrza
    > drukarki.

    To nie jest wada technologii laserowej tylko konkretnej drukarki.

    > Przerobiłem to, po wydruku ok. 200-300 recept drukarka jest do
    > czyszczenia( koszt), zużycie nadmierne tonera ( następny koszt). Wg
    > dotychczasowych testów najlepiej spisuje się plujka- ją trzeba przeczyścić
    > co 3-4 miesiące - koszt do przeżycia.
    W uniwersalnych modelach zawsze będziesz miał problem niedopasowania formatu
    papieru i drukarki. Dlatego popieram zdanie niektórych przedmówców że
    powinieneś szukać czegoś niestandardowego. Może drukarki do etykiet? Brother
    ma takie drukujące do szerokości 10 cm. Niestety termicznie.