-
X-Received: by 2002:ac8:7299:0:b0:2ef:828e:3084 with SMTP id
v25-20020ac87299000000b002ef828e3084mr904817qto.265.1649680300627; Mon,
11 Apr 2022 05:31:40 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:ac8:7299:0:b0:2ef:828e:3084 with SMTP id
v25-20020ac87299000000b002ef828e3084mr904817qto.265.1649680300627; Mon,
11 Apr 2022 05:31:40 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!borde
r2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com
!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Mon, 11 Apr 2022 05:31:40 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <t3126q$kin$1$cezar91@news.chmurka.net>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
References: <5...@h...invalid>
<t30m9s$c4e$1$cezar91@news.chmurka.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<t3126q$kin$1$cezar91@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Mała Li-Po i maksymalny prąd ładowania
From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Injection-Date: Mon, 11 Apr 2022 12:31:40 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 27
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:771224
[ ukryj nagłówki ]poniedziałek, 11 kwietnia 2022 o 13:08:12 UTC+2 Cezar napisał(a):
> On 11/04/2022 11:41, Marek wrote:
> > On Mon, 11 Apr 2022 08:45:00 +0100, Cezar <c...@t...pl.invalid> wrote:
> >> Jeśli chodzi o żywotność to baterie LiPo mają ją najdłuższą w
> >> temperaturach 15-40 stopni oraz przy ładowaniu do 0.8-0.9C
> >> Wiele baterii spokojnie wytrzymuje ładowanie 30-50C
> >
> >
> > Zestawiając te dwa zdania jak praktycznie to wygląda? Część producentów
> > wysokoprądowych lipo proponuje ładowanie pow. 1C (jawnie określają to na
> > metce).
> Może nie do końca jasno się wyraziłem. Chodziło mi o ładowanie energii
> do 0.9C, czyli kończenie przy ok 4.10V.
> Większość samochodów nie pozwala domyślnie na naładowanie powyżej 90%
> całkowitej pojemności. Można to czasami obejść poprzez zaakceptowanie
> sryliona ostrzeżeń o zmiejszeniu pojemności baterii.
Zmniejszeniu pojemności czy żywotności?
Bo bez sensu byłoby ładowanie powyżej 90% pojemności, jeśli miałoby to powodować
zmniejszenie pojemności...
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.22 14:50 sirapacz
- 11.04.22 21:11 Marek
- 12.04.22 09:35 MKi
- 12.04.22 10:00 RoMan Mandziejewicz
- 12.04.22 21:37 Kaczin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=