  • 31. Data: 2009-01-07 08:46:41
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Alti wrote:
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał

    > A o działach BHP w firmach słyszałeś? Po kiego takie jednostki?
    >
    > Wojtek

    no to niech one sie tym zajmą. Póki co nie widze ŻADNYCH przepisów, ktore
    zabraniają jazdy skuterkiem w zimie, chyba, ze o jakiś nie wiem.

    Wskażesz jakies, czy będziesz pierdolił, ze ja pierdole?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 32. Data: 2009-01-07 08:48:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Seba wrote:

    > Nie wpadlbym na pomysl, zeby dla tych kilku zlotych polamac tych
    > chlopakow. I to bez uderzania w gorne tony.
    > Cos o tym wiem - rodziciel prowadzi rodzinna firme od prawie 30-stu
    > lat. Gwarantuje Ci, ze nie wpadlby na pomysl posylania pracownikow do
    > pracy przy takim ryzyku tylko dlatego, ze musi zarobic 'dniowke'. Ale
    > to kwestia podejscia. Twoje jest co najmniej dziwne.

    Jasne... :D
    A świstak siedzi ...

    ps. moge zapytac czym sie zajmujesz i czy moze zatrudniasz ludzi?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 33. Data: 2009-01-07 11:34:49
    Temat: Re: Maja jaja czy to już głupota? [off-topic]
    Od: n...@s...com

    On Wed, 07 Jan 2009 08:43:50 +0100, Corpse <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Nie to żebym się czepiał, ale jakiś rok temu słuchałem prof. Bralczyka,
    >który wyjaśniał, że ONEGDAJ oznacza ni mniej ni więcej, jak PRZEDWCZORAJ

    AFAIK to oznaczaŁO.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2495300

    >;-) Choć podobnie jak BYNAJMNIEJ używane bywa w kompetnie innym
    >znaczeniu... ;-)

    Wez przestan, jak ktos nie widzi roznicy pomiedzy bynajmniej, a
    przynajmniej to strach go do domu wpuszczac bo roznicy miedzy chlaniem
    w Szczawnicy, a szczaniem w piwnicy tez moze nie zauwazyc ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 34. Data: 2009-01-07 13:42:30
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> wrote:

    Mhm... nomen omen?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 35. Data: 2009-01-07 13:44:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Corpse <c...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie to żebym się czepiał, ale jakiś rok temu słuchałem prof. Bralczyka,
    >który wyjaśniał, że ONEGDAJ oznacza ni mniej ni więcej, jak PRZEDWCZORAJ

    Czy ja mam deżawi?:) To juz bylo.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 36. Data: 2009-01-07 13:55:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> napisal w wiadomosci
    news:gk1q9m$f1o$1@inews.gazeta.pl :

    > Jasne... :D
    > A Swistak siedzi ...

    Czego nie rozumiesz/nie wierzysz? To, ze ty tego nie
    doswiadczyles/doswiadczasz nie oznacza i? tak nie jest.

    > ps. moge zapytac czym sie zajmujesz i czy moze zatrudniasz ludzi?

    Napisalem w miare wyraznie. Nie ja a rodziciel prowadzi (sam w czasach
    nauki/studiow pomagalem pracujac/prowadzac firme u ojca) , branza
    stolarska/ok.10 osob.

    Sebastian S.

  • 37. Data: 2009-01-11 21:43:10
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości

    > no to niech one sie tym zajmą. Póki co nie widze ŻADNYCH przepisów, ktore
    > zabraniają jazdy skuterkiem w zimie, chyba, ze o jakiś nie wiem.
    >
    > Wskażesz jakies, czy będziesz pierdolił, ze ja pierdole?

    Czy jesteś jakimś tępakiem, że potrzebujesz przepisu na wszystko?
    Minimum zdrowego rozsądku....
    Wojtek

  • 38. Data: 2009-01-11 21:48:10
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    > No to moze Ty mi wskażesz gdzie pierdole. Ale tak konkrenie, bo McGregor
    > póki co nie potrafi.

    Pierdolisz od początku do końca.....
    Wojtek

  • 39. Data: 2009-01-12 10:21:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Alti wrote:

    > Czy jesteś jakimś tępakiem, że potrzebujesz przepisu na wszystko?
    > Minimum zdrowego rozsądku....
    > Wojtek

    narazie to zwracając sie do mnie w ten sposób, nie używając żadnych
    argumentów Ty wychodzisz na ...

    eot

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl
    www.cita.pl

  • 40. Data: 2009-01-12 13:53:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Alti pisze:

    > Czy jesteś jakimś tępakiem,

    TO jakas nowa moda ? Dyskusje sprowadza sie ostatnio glownie do wyzwisk
    i bluzgow. To juz nie jest grupa dyskusyjna tylko grupa bluzgowa.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!