  • 81. Data: 2011-03-19 22:30:05
    Temat: Re: Maj?c ETZ nie jestes motocyklist???
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości >
    > Trafiłem tam z polecenia,

    Nie sadze zeby ktos z nas Ci polecal tego nauczyciela :)
    Po prostu instruktora tez trzeba umiec sobie znalezc kumatego, zeby
    nauczyl powozic - ile miales jazd w terenie ?
    Nie kazdy umie nauczyc.

    Nemo

  • 82. Data: 2011-03-20 11:52:52
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 078 roku bieżącego, cpt. Nemo zeznał(a) jak następuje:

    > Nie sadze zeby ktos z nas Ci polecal tego nauczyciela :)

    Polecenie nie było stąd.

    > Po prostu instruktora tez trzeba umiec sobie znalezc kumatego, zeby
    > nauczyl powozic - ile miales jazd w terenie ?

    Ustawowo jest 6 godzin na placu i 12 w mieście.
    Jeździłem 4 na placu i 16 w mieście.

    > Nie kazdy umie nauczyc.

    Fakt, można było iść do promotora ale na to akuratnie nie było mnie
    stać, szukałem sensownej szkoły w normalnej cenie, czyli koło 1000pln.

    Być może po prostu za tą kasę nie da rady rady...

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 83. Data: 2011-03-20 12:19:34
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-20 12:52, PawelK vel Pablo pisze:
    > Ustawowo jest 6 godzin na placu i 12 w mieście.

    O. Mógłbyś zacytować tę ustawę i wskazać stosowny fragment?

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 84. Data: 2011-03-20 12:29:48
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-03-20 13:19, duddits pisze:
    > O. Mógłbyś zacytować tę ustawę i wskazać stosowny fragment?

    Ustawa z dnia 32.06.-3456 o pieprzeniu bez sensu i zjawiskach
    pokrewnych, Dz.U. 1233/6565/232/57/2/0/21.

    --
    Tom01

  • 85. Data: 2011-03-20 13:06:45
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-20 13:29, Tom01 pisze:
    > Ustawa z dnia 32.06.-3456 o pieprzeniu bez sensu i zjawiskach
    > pokrewnych, Dz.U. 1233/6565/232/57/2/0/21.

    :)

    Na wszelki jednak wypadek gdyby ktoś kiedyś szukał to informacja na temat:
    Dziennik Ustaw z 2005 r. Nr 217 poz. 1834
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2005/1834.htm (sekcja: Plan nauczania)

    I nie ma tam nic o tym ile na placu, a ile na mieście.
    Doczytałem tylko o tym, że 3h z jazd powinny się odbyć poza obszarem
    zabudowanym lub na drogach o dopuszczalnej prędkości poruszania się
    większej niż 70km/h.

    Co do reszty to (par. 3.3):
    "Instruktor dokonuje podziału godzin zajęć oraz ustala ich zakres
    tematyczny odpowiednio do stwierdzonego u osoby poziomu wiedzy i
    umiejętności, jej predyspozycji, łatwości przyswajania poszczególnych
    zagadnień itp."

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 86. Data: 2011-03-20 15:06:44
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 079 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > tematyczny odpowiednio do stwierdzonego u osoby poziomu wiedzy i
    > umiejętności, jej predyspozycji, łatwości przyswajania poszczególnych

    Praktyka jest taka, że każda szkoła nauki jazdy przeznacza 6 godzin na
    plac manewrowy, pytałem w kilku miejscach dlaczego akurat tyle, i
    usłyszałem, że tego wymagają przepisy. Nie sprawdzam wszystkiego w
    dzienniku ustaw. Może faktycznie nie ma takiego przepisu, może jest,
    nie wiem. Przyjąłem, że skoro 3 czy 4 szkoły tak mówią to pewnie tak
    jest. Mój błąd, aczkolwiek i tak to niczego nie zmienia.

    Możemy tu płodzić kilobajty tekstu, i tak niczego nie zmienimy, szkoły
    nauki jazdy uczą zdać egzamin zarówno na kategorię A, jak i B (innych
    nie mam)

    Z tego zadania mój instruktor wywiązał się znakomicie, zdałem za
    pierwszym razem, bez żadnego błędu jako jeden z sześciu osób.

    Dla rozluźnienia atmosfery dodam, że egzamin prowadziła kobieta i nie
    było zmiłuj punktowała każdy najmniejszy błąd, egzaminowani wracali po
    kolei z placu widząc, że te same błędy w drugiej grupie obok (u faceta)
    przechodziły bez echa.

  • 87. Data: 2011-03-21 08:22:30
    Temat: Re: Mając ETZ nie jestes motocyklistą??
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak ?

    tak

    > Bo mi sie od lat wydaje ze technika jazdy zupelnie inna.

    to pytanie zadałem, ale powtórzę dla ciebie, może odpowiesz

    a czym tak istotnym różni się technika jazdy 100 kg motorowerem, od techniki
    jazdy 138 kg motocyklem egzaminacyjnym?

  • 88. Data: 2011-03-23 09:39:35
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > a czym tak istotnym różni się technika jazdy 100 kg motorowerem, od
    > techniki jazdy 138 kg motocyklem egzaminacyjnym?

    Mocą silnika Motorower ok. 3KM, Lekki Motocykl - 22KM
    Wagą:) Motorower wazy zazwyczaj ok 80kg. Lekki motocykl blizej 140
    Motocykl jest pojazdem silnikowym.
    Predkoscia - motorower gora 45 km/h / Proces nauki prowadzenia
    motocykla, ktory dopuszcza do egzaminu, przewiduje tez i jazde za
    miastem jak i po drogach szybkiego ruchu, ktore sa zamkniete dla rowerow
    i motorowerow./
    Motocykl manualna skrzynia biegów i ich wieksza ilosc, motorower zwykle
    automat.

    Wiecej mi sie nie chce wymieniac.
    Malo to jest tych roznic ?

    Nemo

  • 89. Data: 2011-03-23 09:49:52
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Dnia 078 roku bieżącego, cpt. Nemo zeznał(a) jak następuje:

    > Ustawowo jest 6 godzin na placu i 12 w mieście.
    > Jeździłem 4 na placu i 16 w mieście.

    Ja sie pytalem o prawdziwa nauke jazdy w terenie typu trawa, piasek,
    nieutwardzona droga... Choc troszeczke ?

    > Fakt, można było iść do promotora ale na to akuratnie nie było mnie
    > stać, szukałem sensownej szkoły w normalnej cenie, czyli koło 1000pln.

    > Być może po prostu za tą kasę nie da rady...

    Nasi zazwyczaj polecali i sami sie uczyli u Tomka Kulika.
    Ten naprawde uczy pewnej i bezpiecznej jazdy.
    Wlasnie spojrzalem, kurs kosztuje normalnie.
    http://kulikowisko.pl/?q=node/3

    Nemo

  • 90. Data: 2011-03-23 10:26:15
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 082 roku bieżącego, cpt. Nemo zeznał(a) jak następuje:

    > U?ytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 078 roku bie??cego, cpt. Nemo zezna?(a) jak nastepuje:

    > Ja sie pytalem o prawdziwa nauke jazdy w terenie typu trawa, piasek,
    > nieutwardzona droga... Choc troszeczke ?

    Niestety.

    > Nasi zazwyczaj polecali i sami sie uczyli u Tomka Kulika.
    > Ten naprawde uczy pewnej i bezpiecznej jazdy.
    > Wlasnie spojrzalem, kurs kosztuje normalnie.
    > http://kulikowisko.pl/?q=node/3

    Drugi raz nie pójdę na kurs z tej okazji :P
    ale może ktoś czyta i skorzysta.