  • Data: 2011-03-20 15:06:44
    Temat: Re: Maj?c ETZ nie jestes motocyklist???
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 079 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

    > :)
    >
    > Na wszelki jednak wypadek gdyby ktoś kiedyś szukał to informacja na
    > temat: Dziennik Ustaw z 2005 r. Nr 217 poz. 1834
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2005/1834.htm (sekcja: Plan nauczania)
    >
    > I nie ma tam nic o tym ile na placu, a ile na mieście.
    > Doczytałem tylko o tym, że 3h z jazd powinny się odbyć poza obszarem
    > zabudowanym lub na drogach o dopuszczalnej prędkości poruszania się
    > większej niż 70km/h.
    >
    > Co do reszty to (par. 3.3):
    > "Instruktor dokonuje podziału godzin zajęć oraz ustala ich zakres
> [...]

    Praktyka jest taka, że każda szkoła nauki jazdy przeznacza 6 godzin na
    plac manewrowy, pytałem w kilku miejscach dlaczego akurat tyle, i
    usłyszałem, że tego wymagają przepisy. Nie sprawdzam wszystkiego w
    dzienniku ustaw. Może faktycznie nie ma takiego przepisu, może jest,
    nie wiem. Przyjąłem, że skoro 3 czy 4 szkoły tak mówią to pewnie tak
    jest. Mój błąd, aczkolwiek i tak to niczego nie zmienia.

    Możemy tu płodzić kilobajty tekstu, i tak niczego nie zmienimy, szkoły
    nauki jazdy uczą zdać egzamin zarówno na kategorię A, jak i B (innych
    nie mam)

    Z tego zadania mój instruktor wywiązał się znakomicie, zdałem za
    pierwszym razem, bez żadnego błędu jako jeden z sześciu osób.

    Dla rozluźnienia atmosfery dodam, że egzamin prowadziła kobieta i nie
    było zmiłuj punktowała każdy najmniejszy błąd, egzaminowani wracali po
    kolei z placu widząc, że te same błędy w drugiej grupie obok (u faceta)
    przechodziły bez echa.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl