  • Data: 2011-03-15 17:03:40
    Temat: Re: Maj?c ETZ nie jestes motocyklist???
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Mar 2011 16:07:12 +0100, Carramba <c...@o...pl> wrote:

    > Coraz mniej wolnosci, coraz wiecej obowi?zków.

    Przeprowadź się do Somalii, jak Ci się marzy całkowita swoboda.

    > W motocyklu, którym je?d?e jest ponad 60% podatku,

    Przecież to nieprawda. Ale nawet, gdyby to była prawda, to jak się
    ma płacenie wysokich podatków do życia w państwie policyjnym? Chyba
    nie rozumiesz, co to znaczy życie w państwie policyjnym i trochę
    trywializujesz cierpienie osób torturowanych przez chińskie służby
    bezpieczeństwa twierdząc, że to zupełnie to samo co zdzieranie
    z Ciebie akcyzy przez złe polskie państwo policyjne.

    > jego warto?ae jak? otrzyma?a fabryka w Japonii to 15.600 z?, nowy
    > kosztowa? 39.000 z?, czyli panstwo przeje?o 23.400 z?.

    No wiesz, ale mimo wszystko 23400 zł podatku to niezła opłata za
    usługi państwa dającego magiczną teleportację z Japonii do Polski oraz
    zastępującego sieć dystrybucji.

    Oh, wait.

    Stwierdzanie, że państwo pobiera w podatkach całą różnicę między wartością
    motocykla dla fabryki w Japonii a ceną jaką płaci odbiorca finalny w Polsce
    to jakaś PIRAMIDALNA BZDURA.

    > Producent dostaje mniej za dostarczony wyrób ni? Panstwo pobiera w formie
    > podatku. Czy to sprawiedliwe? Sam sobie odpowiedz entuzjasto socjalizmu.

    Nie jestem specjalnym entuzjastą socjalizmu, ale jestem jeszcze mniejszym
    entuzjastą libertariańskiego kapitalizmu, państwa policyjne też mi się
    niespecjalnie podobają.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik