  • Data: 2011-03-15 15:17:20
    Temat: Re: Maj?c ETZ nie jestes motocyklist???
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-15, Carramba <c...@o...pl> wrote:
    > nie przesadzajmy.
    > Coraz mniej wolnosci, coraz wiecej obowi?zków. W motocyklu, którym je?d?e
    > jest ponad 60% podatku, jego warto?ae jak? otrzyma?a fabryka w Japonii to
    > 15.600 z?, nowy kosztowa? 39.000 z?, czyli panstwo przeje?o 23.400 z?.
    > Producent dostaje mniej za dostarczony wyrób ni? Panstwo pobiera w formie
    > podatku. Czy to sprawiedliwe? Sam sobie odpowiedz entuzjasto socjalizmu.
    > Z innej beczki, za?ózmy ?e zarabiam 1000 z? miesiecznie, podatek dochodowy
    > plus sk?adki spo?eczne to ok 500 z?, podatek Vat w towarach jakie kupuje to
> [...]
    Chwilunia. Polowa tego co Ci zostalo placisz za paliwo do swojego
    motocykla w ktorym 60% to akcyzy, sryzy i podatki.

    A tak w ogole to nie wiem o co Ci chodzi. Za to co oddajesz masz
    wspaniale dzialajace urzedy, sluzbe zdrowia na najwyzszym poziomie i
    ogromna siec gladkich jak szklo drog. A kiedys bedziesz mial emeryture
    od ktorej co roku zaplacisz podatek.
    --
    Artur
    ZZR 1200