  • Data: 2012-06-09 12:02:52
    Temat: Re: Magnetowid-komputer - kable
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-09 10:06, Adam Zielinski pisze:
    > Witam,
    > Mam mały problem, moze cos doradzicie. Otoz chcialem polaczyc stary
    > magnetowid NEC z komputerem, laptopem, poprzez kare telewizyjna. Karta
    > to AVerTV Hybird Express Slim. Ma ona w zestawie kabel S-Video/Composite
    > 2-w-1 - cos podobnego jak tu
    > http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-kabel-vga-na-
    s-video-rca-svhs-i2380342792.html
    > Moj magnetowid natomiast, do telewizora byl podlaczany poprzez wyjscie
    > RF OUT - i oprocz tego ma jeszcze 4 gniazda component video (RCA) -
    > video out, video in, audio out i audio in. Jak najlepiej do polaczyc,
    > zeby byl dobrej jakosci obraz, glos, i jakie kable polaczeniowe musze
    > dokupic? Robie to pierwszy raz, i prosze o jakas rade :)

    Jeśli przez kartę telewizyjną, to rozumiem, że chcesz przesyłać sygnał Z
    magnetowidu NA komputer? Bo jeśli odwrotnie, to łączysz przez wyjście
    telewizyjne karty _graficznej_.

    Możesz podłączyć na dwa sposoby - RF OUT podłączasz do wejścia
    antenowego i łapiesz sygnał na karcie telewizyjnej, albo wyjścia video
    out, audio out łączysz z wejściami wideo in, audio in karty
    telewizyjnej. Jakość będzie w zasadzie taka sama, być może przez cinche
    ciut lepsza.