  • Data: 2011-06-14 22:07:54
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę"

    > A teraz ładnie opisz, jaki wg ciebie istnieje związek między
    > sprzedawcą twierdzącym, że magnes obniża spalanie, człowiekiem, który
    > twierdzi, że w domowych warunkach efektu magnedsów z pewnością nie
    > będzie widać, ale żądającym, by mu to jakiś instytut na piśmie
    > zagwarantował (w rozwinięciu: by się instytuty wszelakie zajmowały
    > tylko sprawdzaniem co zostało wystawione na Allegro i walką z tym
    > czymś), a tym, czy kogoś kocham nie próbując sprzedawać mu magnesów?
    > Wystarczy ci dzień an uporanie się z problemem?

    > Że magnesy oniżają spalanie?
    > Ocipiałeś?

> [...]

    To może prościej.
    Ja również nie bardzo wierzę, że te magnesy coś poprawiają, jednak
    istnieją pewne specyficzne warunki, których albo nie rozumiemy, albo nie
    potrafimy zbadać - przykład z miłością - każdy wie (no prawie) że
    istnieje, ale zbadać tego nie idzie. Zasób ludzkiej wiedzy wydaje się
    przeogromny, tymczasem mały pajączek tka sobie nitkę tak mocną jak nic
    na świecie i nie potrafimy tego powtórzyć - nikogo nie namawiam do
    stosowania magnesów, sam nie używam, ale gdy okaże się po latach, że
    jednak na coś tam wpływają to jak będziecie wyglądać?

    ;-)

    Pozdrówki