  • Data: 2013-03-12 01:39:31
    Temat: Re: Magnes jako dar Boży
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No co.
    > Dokładnie to mierzyli co trzeba - moc POZORNĄ.
    > I niech mi jeden z drugim napisze że nie, to kondensatorem
    > potraktuję, będzie własnopalczaście sprawdzał cosinus fi.

    Pod warunkiem, że urządzenie utrzymało obroty, a nie
    jestem tego pewien (już się wcześniej zastanawiałem,
    ale przypomnieć sobie nie mogę).

    > :D
    >
    > Nie doradziłeś im aby, żeby napięcie na amperomierzu pomnożyli
    > przez prąd na woltomierzu?
    > Mina by była ciekawa ;)

    Jakoś odpuściłem:(
    Zresztą, kolega parę wykładów wcześniej, siedząc w pierwszym
    rządzie, spadł z krzesła i zaczął się turlać. Musieliśmy się
    z powrotem zakonspirować;)

    pzdr
    bartekltg