    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Wed, 17 Apr 2013 12:37:45 +0200

    Użytkownik "Bool" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:516e571f$0$26681$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co do głównego wątku, to z tym dzielnikiem f dał ciała, ale czy wy
    > naprawdę uważacie że na studiach powinno się uczyć lamp? To nie jest
    > historia tylko elektronika.

    Tak, póki lampy są stsowane, to minimum do pentody (ale wolałbym jednak
    wyżej, znacznie wyżej), wszelkie zależności powinny siedzieć w malutkim
    palcu. KAŻDY inż. elektronik. Nawet, jeśli ani razu nie użyje lamp. Inaczej
    będzie tak, jakby lekarz dermatolog, czy okulista, nie był uczony zasad
    pierwszej pomocy, nie umiał ich. Tak, jak elektronik lampy, tak KAŻDY lekarz
    zasady pierwszej pomocy.