    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Wed, 17 Apr 2013 12:34:02 +0200

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:at72c6FrvutU1@mid.uni-berlin.de...

    > Ej tam. Ja pracuję w szpitalu uniwersyteckim na laryngologii. Diagnozy
    > chorób zaburzeń równowagi robi mój kolega i ja. Obaj absolwenci
    > elektrotechniki. Lekarze tylko przepisują do komputera i gotowe. Tylko
    > jedna (z 8) lekarek ma blade pojęcie na ten temat. Tak, że następnym razem
    > patrz, czy u lekarza są inżynierowie ;-)

    Ale zadania wasze są jasno określone. Jeśli leczyć będzie mnie np. inżynier
    chemik, czy taki od elektroniki cyfrowej, ale będzie robić to dobrze, to
    wolę to od lekarza, który np. nie wie, co to jest angina, albo który będzie
    utożsamiał migrenę (1) z bólem głowy... to ja od niego spieprzam do naszego
    inżyniera chemika.
    Inżynierowie muszą być wszędzie, bo kto lekarzowi zaprojektuje
    cud-mniut-malina najnowszego rentgena z tomografią, super-rezonans, czy
    aparat do EKG o rozdzielczości "włosa"? Inżynier! Nam wszystkim biega o to,
    by umiał to zrobić (żeby nie było jak u Stacha Chebla, że nowy nie wiedział,
    jak dziala lampa) i zrobił to dobrze. Mnie kiedyś lekarze mało nie
    wykończyli... miałeś kiedyś tak, że nie miałeś już siły za przeproszeniem,
    puścić pawia? Ja miałem. 2 lekarzy, w tym jeden był kierownikiem przychodni,
    leki, cuś tam, temperatura sprintem w górę, siły sprintem w dół, na drugi
    dzień drugi lekarz, podobnie (ten był kierownikiem właśnie), na trzeci
    dzień, już prawie nieprzytomny (chyba już nawet temperatura zaczęła spadać,
    z braku sił), ale jeszcze z kontaktem, do trzeciego lekarza. Młoda, nieco
    opryskliwa lekarka, ale diabelnie skuteczna, całkiem nowy "garnitur leków",
    nawet bez zastrzyków, migiem mnie na nogi postawiła, ale 9 dni zwolnienia
    miałem... Wolę młodą nieco opryskliwą (choć wtedy nawet była w miarę miła),
    ale skuteczną, niż niemal nadskakującego mi, który tylko mnie dobijał złym
    leczeniem...

    Tak więc- jeśli swoje zadania robicie rzetelnie, uczciwie, z wiedzą, to ja
    przecież nie mam do was żadnych "ale"...