    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Magazyn danych
    Date: Mon, 6 Feb 2012 16:03:44 +0100

    Dnia 2012-02-06, o godz. 15:49:00
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > I to jest to o czym pisałem na początku, albo szybko i duże
    > zużycie prądu albo małe zużycie prądu ale wolniej.

    Nie do końca masz rację bo dla niewielkiej ilości dysków procki
    zużywające mało prądu są wystarczająco wydajne. Więc to nie jest tak że
    jedno wyklucza drugie. Wszystko zależy od zastosowania. Nie będziesz
    raczej w domu używał np. jakiegoś NetApp-a ;-)

    > Takiego rozwiązania żeby było szybko i energooszczędnie
    > jeszcze nie spotkałem.
    > Fakt że do zastosowań domowych wybrał bym walniej ale
    > taniej. :-)

    Ale te wolniej wcale w zastosowaniach domowych wolne nie jest. ;-)

    Zdrówko