    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Fri, 29 Jun 2012 21:03:42 -0400

    On Sat, 30 Jun 2012 01:24:28 +0200, Przemysław Ryk

    >Często w rozmowach z zapalonymi macwyznawcami (nie twierdzę, że do takowych
    >się zaliczasz) pada w którymś momencie tekst ,,bo cię nie stać". Zakup choćby
    >sprzętu komputerowego, to jest inwestycja. Staram się poznać argumenty
    >przemawiające np. za zakupem maczka, a zderzam się niejednokrotnie z takim
    >dictum. I mnie trafia. :)

    no ale po co to ciagniesz, skoro ja ani sie do macwyznawcow nie
    zaliczam, ani nie uzywam takiego argumentu.

    >Lecisz po autostradzie te swoje 120 km/h. Mówisz, że w przypadku nawet
    >małego dzwona mam takie same szanse wyjść z niego bez szwanku z Trabanta,
    >jak i Audi 80 GLS?

    ja nie mowie o wypadku. przyklad dotyczyl w obydwu przypadkach
    bezkolizyjnego przejazdu w konkretnych warunkach.

    >Nie wydaje mnie się, bym komplikował. :D

    komplikujesz, bo pamietaj, ze obracamy sie caly czas w srodowisku
    analogii bezpiecznego przejazdu.

    >Z drugiej strony taki dość niebezpieczny manewr, jak wyprzedzanie, to
    >wolałbyś przeprowadzać prowadząc Corvette, czy Trabanta? :)

    to zalezy. trabanta w ogole bym nie chcial prowadzic, to po pierwszy.
    a reszta moze zalezy od nawierzchni, od stopnia skretu. trabant
    znacznie wyzej srodek ciezkosci, mniejsze przyspieszenie, ale tez
    mniejsza sklonnosc kierowcy do swirowania w takich wypadkach. <rs>