  • 1. Data: 2022-02-09 11:02:44
    Temat: Ma ktoś polecenie z Rankomatu?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Taka prywata. Może ktoś z grupowiczów kupował ubez. auta przez rankomat i
    chce udostępnić swój link polecający?
    Tak wstępnie pytam - muszę jeszcze zbadać ewentualne haczyki itp.

  • 2. Data: 2022-02-09 16:44:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, pueblo.
    On 09.02.2022 11:02 you wrote:

    > Taka prywata. Może ktoś z grupowiczów kupował ubez. auta przez
    > rankomat i chce udostępnić swój link polecający? Tak wstępnie pytam
    > - muszę jeszcze zbadać ewentualne haczyki itp.

    Niestety nie mam kody z rankomatu, ale za to mam z mubi.

    150 zł na konto za dowolną polisę.

    https://mubi.pl/id-X83DQ1

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-02-09 16:52:48
    Temat: Re: Ma ktośpolecenie z Rankomatu?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Pete, 09 lut 2022 w news:6203e1cb$0$6655$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Niestety nie mam kody z rankomatu, ale za to mam z mubi.
    >
    > 150 zł na konto za dowolną polisę.
    >
    > https://mubi.pl/id-X83DQ1
    >

    > --
    > Pete

    Mubi już wykorzystne kiedyś :) Drugi raz na ten sam samochód nie dadzą.

  • 4. Data: 2022-02-09 20:54:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, pueblo.
    On 09.02.2022 16:52 you wrote:

    > Witaj Pete, 09 lut 2022 w
    > Mubi już wykorzystne kiedyś :) Drugi raz na ten sam samochód nie
    > dadzą.

    No tak. 2 razy ale na różne autka.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2022-02-10 21:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Taka prywata. Może ktoś z grupowiczów kupował ubez. auta przez
    > rankomat i chce udostępnić swój link polecający?
    > Tak wstępnie pytam - muszę jeszcze zbadać ewentualne haczyki itp.

    rankomat.pl/polecaj/XZ9V3B

    Bardzo prosze :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 6. Data: 2022-02-11 10:34:00
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 10 lut 2022 w news:XnsAE3ADDE1D6584budzik61pocztaonetpl@
    127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > rankomat.pl/polecaj/XZ9V3B
    >
    > Bardzo prosze :)

    Dzięki. Jak skorzystam, dam znać.

  • 7. Data: 2022-02-22 22:30:15
    Od: j...@i...pl

    On 09 Feb 2022 10:02:44 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    >Taka prywata. Może ktoś z grupowiczów kupował ubez. auta przez rankomat i
    >chce udostępnić swój link polecający?

    Z rankomatu nie, ale z mubi.pl owszem. Masz na dole w stopce ;)

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95@120KM `17