    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: MTU - smiech na sali
    Date: Wed, 07 Dec 2011 15:25:53 +0100

    > ma ktos jakies doswiadczenia/rady w walce z MTU?

    Czy doświadczenia z walka? Podobna sytuacja, najpierw strzał w tył,
    potem przodem w tył stojącego bliżej świateł. Przyjechał "szpecjalista"
    z MTU na parking obejrzeć szkody. Przyszła wycena, 1300 zl.
    Powiedziałem, że odstawiam samochód do warsztatu i niech tam się zgłosi
    po raz kolejny na oględziny. Chciałem miec dobrze zrobiony samochód, za
    dużo mnie czasu kosztowało znalezienia takiego, jak chciałem.
    Ostatecznie stanęło na 6600zł, rozliczenie było pomiędzy warsztatem a
    MTU. Warsztat ja wybrałem.