  • Data: 2009-07-17 08:25:06
    Temat: Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    games wrote:
> [...]
    3336

    > Panie Tutak wez pan se ten program sciagnij i zobacz co on za cuda
    > wydziwia z dyskiem.

    Mam i używam ten program panie anonim. Zadnych cudów nie zauwazylem, po
    prostu zapis i odczyt danych przy roznych wielkosciach bloków.

    > A ten transfer 256MB to jest sumaryczny transfer kazdego R/W
    > zaczynajac na plikach 0.5kB a konczac na 8192kB.

    Jak zwykle mylisz się. Zreszta ustaw blok od 4kB do 4kB i zobacz jakiej
    wielkości plik pojawi sie na dysku i ile bedzie trwał test. Potem powtóż
    test dla innego parametru "total length". Albo wez taki dysk i nagraj na nim
    plik 1GB i zobacz ile to potrwa.

    > Cache w SSD to 16-128MB

    No właśnie. Nie da się tam zmieścić 256MB.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj