  • 1. Data: 2013-08-25 21:18:33
    Temat: MS Wireless Mouse 1000
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Jak rozebrać to co w temacie - po kilku miesiącach kółko (rolka) przestało
    działać poprawnie...

    BTW: Odradzam zakup tego zestawu (mysz+klawiatura) - klawiaturę
    posklejałem taśmą samoprzylepną i podkleiłem samoprzylepną gąbką aby nie
    skrzypiała a myszka działa jakby była półżywa.

    --
    marfi

  • 2. Data: 2013-08-25 22:06:11
    Temat: Re: MS Wireless Mouse 1000
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > BTW: Odradzam zakup tego zestawu (mysz+klawiatura) - klawiaturę posklejałem
    > taśmą samoprzylepną i podkleiłem samoprzylepną gąbką aby nie skrzypiała a
    > myszka działa jakby była półżywa.

    Oddaj do sklepu

  • 3. Data: 2013-08-25 22:41:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Oddaj do sklepu

    Se ne da pane Havranek - częściowo rozdziobałem to howno - Komputronik
    raczej nie przyjmie zwrotu...
    Potrzebuję instrukcji jak to rozebrać bo z utylizacją sobie poradzę...

    Ew. masz jakies propozycje na zestaw wireless mouse+kbd ISTOTNIE lepszy niz
    howno typu MS 1000?

    BTW: Przez ostatnie 15-20 lat używałem klawiatury Optimus bliżej
    nieokreślonego pochodzenia i 4-5 myszek firm innych niż MS - każda mysz
    wytrzymywała więcej niż 6 miesięcy - mysza MS1000 jest moim prawie
    najgorszym nabytkiem - gorszy był tylko konwerter SATA-IDE (ale również z
    Chin i tamże kupionym)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2013-08-25 23:51:38
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-25 22:41, marfi pisze:
    > Ew. masz jakies propozycje na zestaw wireless mouse+kbd ISTOTNIE lepszy
    > niz howno typu MS 1000?
    Uzywam 2 zestawów MS wireless desktop 3000 (klawikord i gryzoń) i złego
    słowa nie mogę powiedzieć (no może poza tym białym kolorem od spodu, ale
    estetyka mi wali). Spadały z metra na ziemię (no dobra, na wykładzinę),
    były zalewane dziwnymi mieszankami, brudem porastają, baterie zmieniam
    raz na parę miesięcy (dużo, przeważnie zapominam kiedy była ostatni raz
    zmieniana)... a to ciągle działa.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2013-08-26 00:06:43
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    .pl...

    > Oddaj do sklepu

    > Se ne da pane Havranek - częściowo rozdziobałem to howno - Komputronik

    Jak byla sekcja to komputronik se wypnie :)

    >Ew. masz jakies propozycje na zestaw wireless mouse+kbd ISTOTNIE lepszy niz
    >howno typu MS 1000?

    Logitech B605 plus Logitech K360 działa rewelacyjnie od lat przy baaardzo
    intensywnym użytkowaniu.

  • 6. Data: 2013-08-26 00:57:59
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=aIr9bDh3fLg

    --
    GLaF

  • 7. Data: 2013-08-26 08:35:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=aIr9bDh3fLg

    To widziałem - dotyczy myszki o innej konstrukcji

    --
    marfi

  • 8. Data: 2013-08-26 09:04:14
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    marfi nabazgrał(a):

    > Potrzebuję instrukcji jak to rozebrać bo z utylizacją sobie poradzę...
    > Ew. masz jakies propozycje na zestaw wireless mouse+kbd ISTOTNIE lepszy
    > niz howno typu MS 1000?

    Koledze zepsuło się Audi zaraz po gwarancji ... masz coś innego do
    zaproponowania niż to howno ...

  • 9. Data: 2013-08-26 10:13:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > marfi nabazgrał(a):

    > Koledze zepsuło się Audi zaraz po gwarancji ... masz coś innego do
    > zaproponowania niż to howno ...

    Niech kupi coś od Logitecha jak proponują powyżej...

    --
    marfi

  • 10. Data: 2013-08-26 10:46:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    marfi nabazgrał(a):

    > Niech kupi coś od Logitecha jak proponują powyżej...

    Miałem myszki MS od modelu od modelu chyba 3500 po 6000(BT) i tylko w jednej
    padła mi rolka, gumka zlazła z niej :) poza tym myszki bardzo dobre .. co
    do zestawów to brał bym pewnie Logitecha ale MS by był na drugim miejscu.