  • Data: 2007-02-10 14:29:27
    Temat: Re: MPLS w TK zrobi Computerland
    Od: Arek <a...@b...us> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK wrote:

    > teraz raczej studenci odbywaja praktyki na zmywaku za pieniadze :>
    >
    > ostatnio jeden ze znajomych dostal propozycje "pracy" w pewnym duzym
    > portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
    > po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(

    Kurcze a ja siedzę już 3 rok na umowie zleceniu (zero
    chorobowego/urlopu) za 2K zł na ręke, sam i prawie 2K userów pod sobą w
    sieci, serwery/routery/help desk i coraz poważniej myślę o zmywaku w
    Aglii bo chcą mi jeszcze dowalić VoIP-a i cyfrową telewizję z setopami -
    zapodał bym zwolnienie szefowi, ale obawiam się, że się jakiś jeszcze
    bardziej nisko płatny desperata znajdzie. :)

    Pozdrawiam Arek