  • Data: 2011-06-02 09:40:24
    Temat: Re: MPEG2 MPEG4 - (4) podsumowanie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Niedawno mialem przyjemnosc rozmawiac z pewnym panem znanym rowniez
    >jako Jacek Torun.
    >Pytalem o mozliwosc wspólpracy z tv-dongle starego dekodera n
    >przeprogramowanego pod enigme.
    >Chodzi o sprzet od telewizji n. Pan Jacek stwierdzil, ze do sticka nie
    >ma sterownikow.

    Hmmm, nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale:

    "Początek roku przyniósł niespodziankę dla posiadaczy tunerów DVB-T
    podłączanych przez USB do terminali nbox HDTV. Dzięki poszukiwaniom i
    eksperymentom prowadzonym przez samych posiadaczy udało się odnaleźć sposób
    na uruchomienie urządzenia z użyciem komputerów PC, zarówno pod systemem
    operacyjnym Windows (2000/XP/Vista/7) jak i Linux. Okazało się, że Tuner
    DVB-T USB jest zbudowany na bazie chipu AS-102 od Abilis, który jest
    wykorzystywany także w tunerze PCTV picoStick (74e) dla komputerów PC."