-
21. Data: 2011-04-18 21:25:15
Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl>
Witam,
Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy
winni my....
Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie
niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia
klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem.....
Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12
godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki.
Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie mogliśmy
tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
ze szkoleń naszych mechaników.....
Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli
poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem z
sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie
informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się
bardzo niedoszacowana.
Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając
się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie
wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym
bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan
upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan
zdeinformowany.
Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy były
dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla których
nasz cennik zamieszczony jest na stronie http://www.motorista.pl/serwis-cennik
Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet
http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres
przeprowadzanych prac i ich cenę.
Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego
motocykla Yamahy YZF-R1 – Przegląd po 20000km
Potrzebne części:
KN Filtr powietrza
Lamdport YTZ10-S
Przerywacz LED typ Honda
HF303
Castrol olej 10W50 Power Racing
Castrol płyn hamulcowy DOT4
NGK CR9EK
Standardowe czynności serwisowe:
Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie
0.00
Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie
0.00
Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie
0.00
Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie
0.00
Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie
0.00
Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
0.00
Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
0.00
Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
0.00
Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana
0.00
Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana
0.00
Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola
0.00
Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola
0.00
Linka gazu - smarowania, regulacja
0.00
Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja
0.00
Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja
0.00
Łożyska główki ramy - kontrola
0.00
Olej silnikowy - wymiana
0.00
Opona koło przednie - kontrola
0.00
Opona koło tylne - kontrola
0.00
Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie
0.00
Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie
0.00
Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie
0.00
Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie
0.00
Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana
0.00
Test drogowy/terenowy
0.00
Układ ładowania akumulatora - kontrola
0.00
Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie
0.00
Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie
0.00
Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja
0.00
Żarówki - kontrola
0.00
Inne czynności serwisowe:
Montaż kierunkowskazów LED
Montaż przekaźnika LED
Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa
Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia
Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz
Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę
ocenić samemu...
Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony
prosze o kontakt ze mną pod adresem
Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś sposób
zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni
zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny.
Pozdrawiam
Przemysław Budnicki
współwłaściciel
Motorista
www.motorista.pl
andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a):
> Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy
> razy :
>
> - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super
> serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie
> ok. zdarza się,
> - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt.
> czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł.
> - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą
> 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się...
> -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak
> spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista"
> zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy
> pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że
> oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero
> kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp.
> , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za
> towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w
> "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i
> zamontowany na sprzęcie...
>
> Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie
> wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego
> e-mail
>
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
22. Data: 2011-04-20 10:51:41
Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-04-18, Przemysław Budnicki <a...@g...pl> wrote:
>
> Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
> ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie mogliśmy
> tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
> Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
> umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
> się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
> ze szkoleń naszych mechaników.....
>
A ja koledze wierze, dlatego ze laczy mnie taka sama historia jezeli
chodzi o wasz serwis. Tlumaczenie, ze mechanicy ze wzgleu na ilosc
szkolen i certyfikatow potrafia spojrzec do ksiazki serwisowej nie
przekonuje mnie wcale bo calosc dziala sie na moich oczach i nie
widzialem zeby mechanik patrzyl do ksiazki serwisowej.
Po krotce:
W ZZR sa dwie sruby spustowe oleju, moja uwaga o tym ze slyszalem ze sa
dwie sruby spustowe zostala skwitowana tym ze napewno jest jedna a ze
nie staram sie byc madrzejszy od mechanika nic wiecej nie mowilem, wiec
olej zostal spuszczony jedna, nalane zostalo tyle ile pisalo na deklu
bez patrzenia na stan na oczku. Na pytanie czemu jest powyzej max
uslyszalem ze nowy filtr musi nasiaknac olejem, dalej nie chcialem sie
wymadrzac a ze mi sie spieszylo do pracy to zaplacilem, podziekowalem i
odjechalem a w domu nadmiar odessalem sam.
Takie sytuacje skutecznie obnizaja zaufanie do serwisu, bo placac
ciezkie pieniadze tlumacze sobie to tym, ze profesjonalizm, wiedza i
doswiadczenie pracownikow jest wliczone w ta cene i moge byc pozniej
spokojny ze to co chcialem zostalo wykonane dobrze, niestety na dwie
wizyty u was dwa razy sie zawiodlem i za kazdym razem tlumaczone bylo to
tak jak wyzej.
--
Artur
ZZR 1200
-
23. Data: 2011-04-24 22:19:41
Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Od: andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl>
Szanowny Panie Przemysławie:
Po pierwsze crash pady zamówiłem i po kilku dniach wpadłem zapytać jak
wygląda sprawa zamówienia - Państwa pracownik nie wiedział czy do B-kinga
potrzebny jest zestaw montażowy, po tygodniu nie dostałem odpowiedzi, po 8
dniach wpadłem do Państwa salonu kolejny raz (wcześniej przez tel w ciągu
5 minut dowiedziałem się że śruby montażowe są wliczone w zestaw, poza tym
dowiedziałem się że WOMET-TECH nie otrzymał płatności za towar dostarczony
w 2010r !!!!!!!!!!!!! nie wyśle Wam towatu-naturalnie- jeśli nie otrzyma
zaległych płatności ) Państwa pracownik powiadomił mnie że zamówił już
towar i "zamieszanie było na górze" Womet przysłał towar po 1 dniu i
dorzucił to i owo żeby wysyłka wyszła gratis...
Po drugie- wymiana świec w R1 jak pisałem 3 razy pytałem i tak za
pierwszym nie mam świadka bo pytałem sam podczas odbierania VZRa, dwa
kolejne mam świadka - odpowiedź 20 zł za świece czyli 80 zł za wymianę
kompletu- znając cenę ASO okazja- więc przyprowadziłem moto, po 2
godzinach tel. od Was cena 260zł ... za usługę... (rozumiem że mechanik
był w szoku co wymyśliła YAMAHA ale z tego co wiem w HONDZIE CBR1000 też
jest gimnastyka ze świecami więc można się domyślić że inne supersporty
nie dają się tak łatwo... Dobrze że nie była to R6 :) tym bardziej że
pytanie było wyraźne R1 z roku 2006... I nie wymyślił tego sprzedawca
akcesoriów tylko człowiek przyjmujący w ramach Waszej działalności moto na
serwis(imienia nie wymienię) i jest możliwość konfrontacji i
weryfikacji... w jakiej formie- ustna umowa... Nie zapłaciłem trzy razy
tyle tylko przyjechałem zabrać moto z rąk "doświadczonych" fachowców...
Co do trzeciego przypadku VZRa to przywiozłem swoje graty- olej filtry
itp. i wyraźnie zaznaczyłem że ma być 100 ml, poniżej normy a nie 100 ml.
ma zostać w 5 litrowym baniaku (jeżeli się nie mylę wchodzi 3900) tym
bardziej że jest tam bagnet!!!!!!!!!!!!!! więc można sprawdzić.
Nie jestem człowiekiem robiącym afery ale podejście do klienta w Państwa
salonie jest porażające - i to w negatywnym sensie, chyba że chce się
zakupić u Was motor...
Prowadzę aktualnie 2 firmy i rozumiem że różnie bywa , z ludźmi itp. ale
rozumie Pan chyba że 3 razy takie wpadki to dramat, nie nazywam niczego w
swoim poście oszustwem!!!!!!!!! więc proszę nie zarzucać mi nic takiego,
ostrzegam innych przed Wami bo rozumie Pan że mam powody.
Serdecznie dziękuję za przeprosiny, i doceniam że na forum publicznym
przyznajecie się do błędów choć nie z trudem...
W razie wątpliwości służę uprzejmie szczegółami, nie podam kto z salonu,
lub serwisu wpływa na tak złe doświadczenia ale służe pomocą aby Pana
firma stawała się coraz lepszą na naszym rynku, nie chcę i nie potrzebuję
jakiegokolwiek zadośćuczynienia.
Małecki Wojciech
s...@w...pl
Przemysław Budnickinapisal
> Witam,
> Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
> jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy
> winni my....
> Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie
> niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia
> klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem.....
> Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12
> godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki.
> Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
> ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie
mogliśmy
> tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
> Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
> umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
> się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
> ze szkoleń naszych mechaników.....
> Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli
> poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem
z
> sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie
> informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się
> bardzo niedoszacowana.
> Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając
> się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie
> wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym
> bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan
> upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan
> zdeinformowany.
> Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy
były
> dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla
których
> nasz cennik zamieszczony jest na stronie
http://www.motorista.pl/serwis-cennik
> Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet
> http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres
> przeprowadzanych prac i ich cenę.
> Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego
> motocykla Yamahy YZF-R1 – Przegląd po 20000km
> Potrzebne części:
> KN Filtr powietrza
> Lamdport YTZ10-S
> Przerywacz LED typ Honda
> HF303
> Castrol olej 10W50 Power Racing
> Castrol płyn hamulcowy DOT4
> NGK CR9EK
> Standardowe czynności serwisowe:
> Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie
> 0.00
> Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie
> 0.00
> Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie
> 0.00
> Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie
> 0.00
> Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie
> 0.00
> Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
> 0.00
> Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
> 0.00
> Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
> 0.00
> Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana
> 0.00
> Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana
> 0.00
> Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola
> 0.00
> Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola
> 0.00
> Linka gazu - smarowania, regulacja
> 0.00
> Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja
> 0.00
> Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja
> 0.00
> Łożyska główki ramy - kontrola
> 0.00
> Olej silnikowy - wymiana
> 0.00
> Opona koło przednie - kontrola
> 0.00
> Opona koło tylne - kontrola
> 0.00
> Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie
> 0.00
> Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie
> 0.00
> Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie
> 0.00
> Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie
> 0.00
> Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana
> 0.00
> Test drogowy/terenowy
> 0.00
> Układ ładowania akumulatora - kontrola
> 0.00
> Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie
> 0.00
> Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie
> 0.00
> Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja
> 0.00
> Żarówki - kontrola
> 0.00
> Inne czynności serwisowe:
> Montaż kierunkowskazów LED
> Montaż przekaźnika LED
> Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa
> Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia
> Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz
> Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę
> ocenić samemu...
> Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony
> prosze o kontakt ze mną pod adresem
> Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś
sposób
> zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni
> zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny.
> Pozdrawiam
> Przemysław Budnicki
> współwłaściciel
> Motorista
> www.motorista.pl
> andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a):
>> Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy
>> razy :
>>
>> - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super
>> serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie
>> ok. zdarza się,
>> - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt.
>> czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł.
>> - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą
>> 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się...
>> -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak
>> spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista"
>> zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy
>> pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że
>> oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero
>> kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp.
>> , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za
>> towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w
>> "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i
>> zamontowany na sprzęcie...
>>
>> Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie
>> wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego
>> e-mail
>>
>> --
>> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>>
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
24. Data: 2011-04-26 18:50:37
Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "andrzeju" <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
wiadomości news:6622f22edef366238917014485480ae4$1@grupy.scigac
z.pl...
> swoim poście oszustwem!!!!!!!!!
Nazywasz. I słusznie. Nie krępuj się. Trzeba pokazywać takie firmy. To nie
tylko jawne oszustwo ale zwykłe chamstwo i złodziejstwo. Praktyka nagminna
złodziei - ustalanie ceny przed robotą na względnie niską, a przy odbiorze
żądanie 3 razy tyle. Za takie coś powinno się walić skurwysynów w ryj.
Przeprosiny na publicznym forum to tylko gra w chuja - robienie z siebie
miśka, itp. Fakt pozostaej faktem, że właściciel firmy jest oszustem, za co
powinien siedzieć w pierdlu. Pracownicy w firmie walą klientów w rogi na
polecenie właściciela. Cały plan jest misternie wytrenowany. Pierdolenie, że
o niczym nie wie, to tylko gra w chuja. Żadnemu pracownikowi nie zależy na
naciąganiu kosztów, bo on i ta zarobi tyle samo, czyli całe gówno. Co
najwyżej może sobie ukraść parę rzeczy. Klient i tak wpłaca pieniądze w
kasie, dostaje paragon, fakturę. Za całość gry w chuja w takich warsztatach
odpowiada właściciel. I niech Pan tu nie pierdoli Panie Właścicielu o dobrej
woli i pomyłkach!!!! To wszystko jest z premedytacją ukartowane. Co do
certfikatów i doświadczenia mechaników: 1 na 100 zna się na rzeczy. Reszta
to przeważnie małolaty lub siniaki, zarabiający tyle, że w dupie mają całą
mechanikę. Czekają do końca roboty i do domu. Tłumaczenie że to ASO to tylko
pusty śmiech - doświadczenia z tzw ASO mam takie jak wyżej. Tragedia, gra w
chuja, brak podstawowej wiedzy u tzw przeszkolonych mechaników i
złodziejstwo na każdym kroku. Zdecydowanie wolę naprawiać sprzęty u Pana
Zenka w garażu niż w jakimkolwiek ASO. I nie pierdole tu głupot - to moje
ponad 30 letnie doświadczenia z wszelokiego typu serwisami. I nie mówcie że
to było za komuny - teraz jest tak samo, a może nawet gorzej...
--
Grzybol
-
25. Data: 2011-05-02 18:26:25
Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Od: CUT_INZ <C...@g...pl>
W dniu 14-04-2011 03:24, marider pisze:
> Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow?
> To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem.
Wiesz nie każdy chce się babrać w oleju dla zabawy. Niektórych stać na
taki "luksus" jak usługi.
-
26. Data: 2014-10-13 14:32:25
Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Od: pbek <pbek@_NOSPAM_wp.pl>
Niestety dołącza do grona niezadowolonych! 2 lata temu skusiłem się na
przegląd i serwis motocykla w ich serwisie - nie podpięli prawidłowo
odpowietrzenia od zbiornika paliwa ani wężyka przelewowego - na stacji
benzynowej paliwo zaczęło ciec na gorący silnik! W ramach przeprosin
dowiedziałem się, że jakiś uczeń/praktykant składał mój motocykl i
zaproponowano mi smar do łańcucha - którego tak na marginesie nigdy nie
otrzymałem.
Tym razem - sprzedali mi złą kierownicę do mojego motocykla i nie chcą
przyjąć jej z powrotem ani wymienić ponieważ nie zdążą jej zwrócić do
dystrybutora w określonym terminie - bo księgowa jest na urlopie i nie ma
kto tego zrobić! - To jakaś farsa chyba?
Sam nie sprawdziłem w katalogu tylko zaufałem sprzedawcy, który "źle
sprawdził i jest mu bardzo przykro".
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/