eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 21. Data: 2011-04-18 21:25:15
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl>

    Witam,

    Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
    jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy
    winni my....

    Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie
    niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia
    klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem.....
    Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12
    godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki.

    Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
    ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie mogliśmy
    tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
    Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
    umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
    się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
    ze szkoleń naszych mechaników.....

    Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli
    poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem z
    sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie
    informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się
    bardzo niedoszacowana.
    Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając
    się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie
    wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym
    bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan
    upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan
    zdeinformowany.

    Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy były
    dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla których
    nasz cennik zamieszczony jest na stronie http://www.motorista.pl/serwis-cennik

    Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet
    http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres
    przeprowadzanych prac i ich cenę.

    Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego
    motocykla Yamahy YZF-R1 &#8211; Przegląd po 20000km
    Potrzebne części:
    KN Filtr powietrza
    Lamdport YTZ10-S
    Przerywacz LED typ Honda
    HF303
    Castrol olej 10W50 Power Racing
    Castrol płyn hamulcowy DOT4
    NGK CR9EK


    Standardowe czynności serwisowe:
    Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie
    0.00
    Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    0.00
    Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    0.00
    Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    0.00
    Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana
    0.00
    Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana
    0.00
    Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola
    0.00
    Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola
    0.00
    Linka gazu - smarowania, regulacja
    0.00
    Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja
    0.00
    Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja
    0.00
    Łożyska główki ramy - kontrola
    0.00
    Olej silnikowy - wymiana
    0.00
    Opona koło przednie - kontrola
    0.00
    Opona koło tylne - kontrola
    0.00
    Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie
    0.00
    Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie
    0.00
    Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana
    0.00
    Test drogowy/terenowy
    0.00
    Układ ładowania akumulatora - kontrola
    0.00
    Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie
    0.00
    Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja
    0.00
    Żarówki - kontrola
    0.00

    Inne czynności serwisowe:
    Montaż kierunkowskazów LED
    Montaż przekaźnika LED
    Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa
    Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia
    Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz


    Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę
    ocenić samemu...

    Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony
    prosze o kontakt ze mną pod adresem
    Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś sposób
    zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni
    zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny.

    Pozdrawiam
    Przemysław Budnicki
    współwłaściciel
    Motorista
    www.motorista.pl
    andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a):

    > Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy
    > razy :
    >
    > - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super
    > serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie
    > ok. zdarza się,
    > - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt.
    > czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł.
    > - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą
    > 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się...
    > -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak
    > spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista"
    > zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy
    > pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że
    > oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero
    > kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp.
    > , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za
    > towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w
    > "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i
    > zamontowany na sprzęcie...
    >
    > Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie
    > wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego
    > e-mail
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 22. Data: 2011-04-20 10:51:41
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-18, Przemysław Budnicki <a...@g...pl> wrote:
    >
    > Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
    > ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie mogliśmy
    > tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
    > Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
    > umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
    > się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
    > ze szkoleń naszych mechaników.....
    >
    A ja koledze wierze, dlatego ze laczy mnie taka sama historia jezeli
    chodzi o wasz serwis. Tlumaczenie, ze mechanicy ze wzgleu na ilosc
    szkolen i certyfikatow potrafia spojrzec do ksiazki serwisowej nie
    przekonuje mnie wcale bo calosc dziala sie na moich oczach i nie
    widzialem zeby mechanik patrzyl do ksiazki serwisowej.

    Po krotce:
    W ZZR sa dwie sruby spustowe oleju, moja uwaga o tym ze slyszalem ze sa
    dwie sruby spustowe zostala skwitowana tym ze napewno jest jedna a ze
    nie staram sie byc madrzejszy od mechanika nic wiecej nie mowilem, wiec
    olej zostal spuszczony jedna, nalane zostalo tyle ile pisalo na deklu
    bez patrzenia na stan na oczku. Na pytanie czemu jest powyzej max
    uslyszalem ze nowy filtr musi nasiaknac olejem, dalej nie chcialem sie
    wymadrzac a ze mi sie spieszylo do pracy to zaplacilem, podziekowalem i
    odjechalem a w domu nadmiar odessalem sam.

    Takie sytuacje skutecznie obnizaja zaufanie do serwisu, bo placac
    ciezkie pieniadze tlumacze sobie to tym, ze profesjonalizm, wiedza i
    doswiadczenie pracownikow jest wliczone w ta cene i moge byc pozniej
    spokojny ze to co chcialem zostalo wykonane dobrze, niestety na dwie
    wizyty u was dwa razy sie zawiodlem i za kazdym razem tlumaczone bylo to
    tak jak wyzej.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 23. Data: 2011-04-24 22:19:41
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl>

    Szanowny Panie Przemysławie:

    Po pierwsze crash pady zamówiłem i po kilku dniach wpadłem zapytać jak
    wygląda sprawa zamówienia - Państwa pracownik nie wiedział czy do B-kinga
    potrzebny jest zestaw montażowy, po tygodniu nie dostałem odpowiedzi, po 8
    dniach wpadłem do Państwa salonu kolejny raz (wcześniej przez tel w ciągu
    5 minut dowiedziałem się że śruby montażowe są wliczone w zestaw, poza tym
    dowiedziałem się że WOMET-TECH nie otrzymał płatności za towar dostarczony
    w 2010r !!!!!!!!!!!!! nie wyśle Wam towatu-naturalnie- jeśli nie otrzyma
    zaległych płatności ) Państwa pracownik powiadomił mnie że zamówił już
    towar i "zamieszanie było na górze" Womet przysłał towar po 1 dniu i
    dorzucił to i owo żeby wysyłka wyszła gratis...
    Po drugie- wymiana świec w R1 jak pisałem 3 razy pytałem i tak za
    pierwszym nie mam świadka bo pytałem sam podczas odbierania VZRa, dwa
    kolejne mam świadka - odpowiedź 20 zł za świece czyli 80 zł za wymianę
    kompletu- znając cenę ASO okazja- więc przyprowadziłem moto, po 2
    godzinach tel. od Was cena 260zł ... za usługę... (rozumiem że mechanik
    był w szoku co wymyśliła YAMAHA ale z tego co wiem w HONDZIE CBR1000 też
    jest gimnastyka ze świecami więc można się domyślić że inne supersporty
    nie dają się tak łatwo... Dobrze że nie była to R6 :) tym bardziej że
    pytanie było wyraźne R1 z roku 2006... I nie wymyślił tego sprzedawca
    akcesoriów tylko człowiek przyjmujący w ramach Waszej działalności moto na
    serwis(imienia nie wymienię) i jest możliwość konfrontacji i
    weryfikacji... w jakiej formie- ustna umowa... Nie zapłaciłem trzy razy
    tyle tylko przyjechałem zabrać moto z rąk "doświadczonych" fachowców...

    Co do trzeciego przypadku VZRa to przywiozłem swoje graty- olej filtry
    itp. i wyraźnie zaznaczyłem że ma być 100 ml, poniżej normy a nie 100 ml.
    ma zostać w 5 litrowym baniaku (jeżeli się nie mylę wchodzi 3900) tym
    bardziej że jest tam bagnet!!!!!!!!!!!!!! więc można sprawdzić.

    Nie jestem człowiekiem robiącym afery ale podejście do klienta w Państwa
    salonie jest porażające - i to w negatywnym sensie, chyba że chce się
    zakupić u Was motor...

    Prowadzę aktualnie 2 firmy i rozumiem że różnie bywa , z ludźmi itp. ale
    rozumie Pan chyba że 3 razy takie wpadki to dramat, nie nazywam niczego w
    swoim poście oszustwem!!!!!!!!! więc proszę nie zarzucać mi nic takiego,
    ostrzegam innych przed Wami bo rozumie Pan że mam powody.
    Serdecznie dziękuję za przeprosiny, i doceniam że na forum publicznym
    przyznajecie się do błędów choć nie z trudem...

    W razie wątpliwości służę uprzejmie szczegółami, nie podam kto z salonu,
    lub serwisu wpływa na tak złe doświadczenia ale służe pomocą aby Pana
    firma stawała się coraz lepszą na naszym rynku, nie chcę i nie potrzebuję
    jakiegokolwiek zadośćuczynienia.

    Małecki Wojciech

    s...@w...pl



    Przemysław Budnickinapisal

    > Witam,

    > Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
    > jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy
    > winni my....

    > Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie
    > niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia
    > klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem.....
    > Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12
    > godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki.

    > Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
    > ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie
    mogliśmy
    > tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
    > Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
    > umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
    > się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
    > ze szkoleń naszych mechaników.....

    > Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli
    > poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem
    z
    > sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie
    > informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się
    > bardzo niedoszacowana.
    > Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając
    > się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie
    > wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym
    > bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan
    > upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan
    > zdeinformowany.

    > Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy
    były
    > dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla
    których
    > nasz cennik zamieszczony jest na stronie
    http://www.motorista.pl/serwis-cennik

    > Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet
    > http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres
    > przeprowadzanych prac i ich cenę.

    > Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego
    > motocykla Yamahy YZF-R1 &#8211; Przegląd po 20000km
    > Potrzebne części:
    > KN Filtr powietrza
    > Lamdport YTZ10-S
    > Przerywacz LED typ Honda
    > HF303
    > Castrol olej 10W50 Power Racing
    > Castrol płyn hamulcowy DOT4
    > NGK CR9EK


    > Standardowe czynności serwisowe:
    > Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie
    > 0.00
    > Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana
    > 0.00
    > Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana
    > 0.00
    > Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola
    > 0.00
    > Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola
    > 0.00
    > Linka gazu - smarowania, regulacja
    > 0.00
    > Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja
    > 0.00
    > Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Łożyska główki ramy - kontrola
    > 0.00
    > Olej silnikowy - wymiana
    > 0.00
    > Opona koło przednie - kontrola
    > 0.00
    > Opona koło tylne - kontrola
    > 0.00
    > Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie
    > 0.00
    > Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana
    > 0.00
    > Test drogowy/terenowy
    > 0.00
    > Układ ładowania akumulatora - kontrola
    > 0.00
    > Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Żarówki - kontrola
    > 0.00

    > Inne czynności serwisowe:
    > Montaż kierunkowskazów LED
    > Montaż przekaźnika LED
    > Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa
    > Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia
    > Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz


    > Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę
    > ocenić samemu...

    > Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony
    > prosze o kontakt ze mną pod adresem
    > Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś
    sposób
    > zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni
    > zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny.

    > Pozdrawiam
    > Przemysław Budnicki
    > współwłaściciel
    > Motorista
    > www.motorista.pl
    > andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a):

    >> Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy
    >> razy :
    >>
    >> - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super
    >> serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie
    >> ok. zdarza się,
    >> - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt.
    >> czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł.
    >> - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą
    >> 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się...
    >> -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak
    >> spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista"
    >> zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy
    >> pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że
    >> oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero
    >> kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp.
    >> , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za
    >> towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w
    >> "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i
    >> zamontowany na sprzęcie...
    >>
    >> Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie
    >> wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego
    >> e-mail
    >>
    >> --
    >> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >>




    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 24. Data: 2011-04-26 18:50:37
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "andrzeju" <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:6622f22edef366238917014485480ae4$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > swoim poście oszustwem!!!!!!!!!

    Nazywasz. I słusznie. Nie krępuj się. Trzeba pokazywać takie firmy. To nie
    tylko jawne oszustwo ale zwykłe chamstwo i złodziejstwo. Praktyka nagminna
    złodziei - ustalanie ceny przed robotą na względnie niską, a przy odbiorze
    żądanie 3 razy tyle. Za takie coś powinno się walić skurwysynów w ryj.
    Przeprosiny na publicznym forum to tylko gra w chuja - robienie z siebie
    miśka, itp. Fakt pozostaej faktem, że właściciel firmy jest oszustem, za co
    powinien siedzieć w pierdlu. Pracownicy w firmie walą klientów w rogi na
    polecenie właściciela. Cały plan jest misternie wytrenowany. Pierdolenie, że
    o niczym nie wie, to tylko gra w chuja. Żadnemu pracownikowi nie zależy na
    naciąganiu kosztów, bo on i ta zarobi tyle samo, czyli całe gówno. Co
    najwyżej może sobie ukraść parę rzeczy. Klient i tak wpłaca pieniądze w
    kasie, dostaje paragon, fakturę. Za całość gry w chuja w takich warsztatach
    odpowiada właściciel. I niech Pan tu nie pierdoli Panie Właścicielu o dobrej
    woli i pomyłkach!!!! To wszystko jest z premedytacją ukartowane. Co do
    certfikatów i doświadczenia mechaników: 1 na 100 zna się na rzeczy. Reszta
    to przeważnie małolaty lub siniaki, zarabiający tyle, że w dupie mają całą
    mechanikę. Czekają do końca roboty i do domu. Tłumaczenie że to ASO to tylko
    pusty śmiech - doświadczenia z tzw ASO mam takie jak wyżej. Tragedia, gra w
    chuja, brak podstawowej wiedzy u tzw przeszkolonych mechaników i
    złodziejstwo na każdym kroku. Zdecydowanie wolę naprawiać sprzęty u Pana
    Zenka w garażu niż w jakimkolwiek ASO. I nie pierdole tu głupot - to moje
    ponad 30 letnie doświadczenia z wszelokiego typu serwisami. I nie mówcie że
    to było za komuny - teraz jest tak samo, a może nawet gorzej...

    --
    Grzybol



  • 25. Data: 2011-05-02 18:26:25
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 14-04-2011 03:24, marider pisze:
    > Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow?
    > To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem.

    Wiesz nie każdy chce się babrać w oleju dla zabawy. Niektórych stać na
    taki "luksus" jak usługi.




  • 26. Data: 2014-10-13 14:32:25
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: pbek <pbek@_NOSPAM_wp.pl>

    Niestety dołącza do grona niezadowolonych! 2 lata temu skusiłem się na
    przegląd i serwis motocykla w ich serwisie - nie podpięli prawidłowo
    odpowietrzenia od zbiornika paliwa ani wężyka przelewowego - na stacji
    benzynowej paliwo zaczęło ciec na gorący silnik! W ramach przeprosin
    dowiedziałem się, że jakiś uczeń/praktykant składał mój motocykl i
    zaproponowano mi smar do łańcucha - którego tak na marginesie nigdy nie
    otrzymałem.

    Tym razem - sprzedali mi złą kierownicę do mojego motocykla i nie chcą
    przyjąć jej z powrotem ani wymienić ponieważ nie zdążą jej zwrócić do
    dystrybutora w określonym terminie - bo księgowa jest na urlopie i nie ma
    kto tego zrobić! - To jakaś farsa chyba?
    Sam nie sprawdziłem w katalogu tylko zaufałem sprzedawcy, który "źle
    sprawdził i jest mu bardzo przykro".

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: