eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMOTORISTA UWAGA NA TEN SALONRe: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Date: Sun, 24 Apr 2011 22:19:41 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 234
    Message-ID: <6622f22edef366238917014485480ae4$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <2440e098f323dbaa269cd62c94ca8bad$1@grupy.scigacz.pl>
    <ioia7r$qeq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1303683581 2925 85.232.234.178 (24 Apr 2011 22:19:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Apr 2011 22:19:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: abcx78.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:638769
    [ ukryj nagłówki ]

    Szanowny Panie Przemysławie:

    Po pierwsze crash pady zamówiłem i po kilku dniach wpadłem zapytać jak
    wygląda sprawa zamówienia - Państwa pracownik nie wiedział czy do B-kinga
    potrzebny jest zestaw montażowy, po tygodniu nie dostałem odpowiedzi, po 8
    dniach wpadłem do Państwa salonu kolejny raz (wcześniej przez tel w ciągu
    5 minut dowiedziałem się że śruby montażowe są wliczone w zestaw, poza tym
    dowiedziałem się że WOMET-TECH nie otrzymał płatności za towar dostarczony
    w 2010r !!!!!!!!!!!!! nie wyśle Wam towatu-naturalnie- jeśli nie otrzyma
    zaległych płatności ) Państwa pracownik powiadomił mnie że zamówił już
    towar i "zamieszanie było na górze" Womet przysłał towar po 1 dniu i
    dorzucił to i owo żeby wysyłka wyszła gratis...
    Po drugie- wymiana świec w R1 jak pisałem 3 razy pytałem i tak za
    pierwszym nie mam świadka bo pytałem sam podczas odbierania VZRa, dwa
    kolejne mam świadka - odpowiedź 20 zł za świece czyli 80 zł za wymianę
    kompletu- znając cenę ASO okazja- więc przyprowadziłem moto, po 2
    godzinach tel. od Was cena 260zł ... za usługę... (rozumiem że mechanik
    był w szoku co wymyśliła YAMAHA ale z tego co wiem w HONDZIE CBR1000 też
    jest gimnastyka ze świecami więc można się domyślić że inne supersporty
    nie dają się tak łatwo... Dobrze że nie była to R6 :) tym bardziej że
    pytanie było wyraźne R1 z roku 2006... I nie wymyślił tego sprzedawca
    akcesoriów tylko człowiek przyjmujący w ramach Waszej działalności moto na
    serwis(imienia nie wymienię) i jest możliwość konfrontacji i
    weryfikacji... w jakiej formie- ustna umowa... Nie zapłaciłem trzy razy
    tyle tylko przyjechałem zabrać moto z rąk "doświadczonych" fachowców...

    Co do trzeciego przypadku VZRa to przywiozłem swoje graty- olej filtry
    itp. i wyraźnie zaznaczyłem że ma być 100 ml, poniżej normy a nie 100 ml.
    ma zostać w 5 litrowym baniaku (jeżeli się nie mylę wchodzi 3900) tym
    bardziej że jest tam bagnet!!!!!!!!!!!!!! więc można sprawdzić.

    Nie jestem człowiekiem robiącym afery ale podejście do klienta w Państwa
    salonie jest porażające - i to w negatywnym sensie, chyba że chce się
    zakupić u Was motor...

    Prowadzę aktualnie 2 firmy i rozumiem że różnie bywa , z ludźmi itp. ale
    rozumie Pan chyba że 3 razy takie wpadki to dramat, nie nazywam niczego w
    swoim poście oszustwem!!!!!!!!! więc proszę nie zarzucać mi nic takiego,
    ostrzegam innych przed Wami bo rozumie Pan że mam powody.
    Serdecznie dziękuję za przeprosiny, i doceniam że na forum publicznym
    przyznajecie się do błędów choć nie z trudem...

    W razie wątpliwości służę uprzejmie szczegółami, nie podam kto z salonu,
    lub serwisu wpływa na tak złe doświadczenia ale służe pomocą aby Pana
    firma stawała się coraz lepszą na naszym rynku, nie chcę i nie potrzebuję
    jakiegokolwiek zadośćuczynienia.

    Małecki Wojciech

    s...@w...pl



    Przemysław Budnickinapisal

    > Witam,

    > Jako wywołany do tablicy chciałbym odpowiedzieć na Pana list, szczególnie, że
    > jest w nim wiele emocji. Mam nadzieję, że nie wszystkim tym emocjom jesteśmy
    > winni my....

    > Zaczynając... Proszę wybaczyć brak kontaktu w sprawie crashpadów. W sezonie
    > niestety, każdemu może zdażuć się pomyłka, lub błędne odznaczenie zamówienia
    > klienta. Czy jednak można to nazwać oszustwem.....
    > Niemniej proszę nam wybaczyć brak realizacji zamówienia, efekt pracy po 10-12
    > godzin w sezonie czasem przynosi niezamierzone skutki.

    > Idąc dalej ciężko mi się odnieść do Pana uwag odnośnie wymiany oleju w VZR,
    > ponieważ było to jeśli dobrze sprawdziłem 2 lata temu. Żałuje, że nie
    mogliśmy
    > tego faktu zweryfikować od razu i w razie potrzeby naprawić.
    > Posądzanie naszego serwisu, podobnie jak wiekszości dobrych ASO o brak
    > umiejętności spojrzenia do książki serwisowej i lanie oleju na oko wydaje mi
    > się jednak mocno na wyrost... szczególnie kiedy patrzę na ilość certyfikatów
    > ze szkoleń naszych mechaników.....

    > Odności wymiany świec w Pana YZF R-1, chciałbym wyrazić ubolwanie jeżeli
    > poczuł się Pan oszukany. Ciężko nam byłoby przypomnieć sobie rozmowę z Panem
    z
    > sierpnia zeszłego roku, więc nie umiem odpowiedzieć, kto i w jakiej formie
    > informował Pana o koszcie usługi, choć cena 80zl za tą usługę wydaje mi się
    > bardzo niedoszacowana.
    > Czy nie było np. tak że telefon odebrał np. sprzedawca akcesoriów i starając
    > się w dobrej wierze pomóc podał średnią cenę z cennika... Nie wiem, ale nie
    > wyobrażam sobie sytuacji kiedy ustala Pan cenę z doradcą serwisowym, po czym
    > bez zająknięcia płaci trzy razy tyle. W tym wątku przecież widać, że umie Pan
    > upomnieć się o swoje... Proszę jednak o wybaczenie jeżeli poczuł się Pan
    > zdeinformowany.

    > Chciałbym podkreślić, że dokładamy starań, żeby nasze ceny i sposób pracy
    były
    > dla naszych klientów jasne i przejrzyste, jest to jednym z powodów dla
    których
    > nasz cennik zamieszczony jest na stronie
    http://www.motorista.pl/serwis-cennik

    > Co więcej nasi klienci mają dostęp do historii swoich zleceń przez internet
    > http://www.motorista.pl/serwis-online, gdzie ze szczegółami widzą zakres
    > przeprowadzanych prac i ich cenę.

    > Nie dotarłem do Pan zlecenia jednak sprawdziłem zlecenia do podobnego
    > motocykla Yamahy YZF-R1 &#8211; Przegląd po 20000km
    > Potrzebne części:
    > KN Filtr powietrza
    > Lamdport YTZ10-S
    > Przerywacz LED typ Honda
    > HF303
    > Castrol olej 10W50 Power Racing
    > Castrol płyn hamulcowy DOT4
    > NGK CR9EK


    > Standardowe czynności serwisowe:
    > Akumulator - kontrola, czyszczenie, uzupełnienie
    > 0.00
    > Boczna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Centralna podstawka - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Ciśnienie powietrza koło przednie - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Ciśnienie powietrza koło tylne - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Dźwignia hamulca przedniego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Dźwignia hamulca tylnego koła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Dźwignia sprzęgła - czyszczenie, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Filtr oleju - czyszczenie lub wymiana
    > 0.00
    > Filtr powietrza - czyszczenie lub wymiana
    > 0.00
    > Klocki hamulcowe przedniego koła - kontrola
    > 0.00
    > Klocki/szczęki hamulcowe tylnego koła - kontrola
    > 0.00
    > Linka gazu - smarowania, regulacja
    > 0.00
    > Linka hamulca tylnego koła - smarowania, regulacja
    > 0.00
    > Linka sprzęgła - kontrola, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Łożyska główki ramy - kontrola
    > 0.00
    > Olej silnikowy - wymiana
    > 0.00
    > Opona koło przednie - kontrola
    > 0.00
    > Opona koło tylne - kontrola
    > 0.00
    > Płyn hamulcowy przedniego koła - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Płyn hamulcowy tylnego koła - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Płyn w układzie chłodzącym - kontrola, uzupełnienie
    > 0.00
    > Przełączniki elektryczne - kontrola, czyszczenie
    > 0.00
    > Świece zapłonowe - kontrola, czyszczenie lub wymiana
    > 0.00
    > Test drogowy/terenowy
    > 0.00
    > Układ ładowania akumulatora - kontrola
    > 0.00
    > Zacisk hamulcowy przedniego koła - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Zacisk hamulcowy tylnego koła - czyszczenie, smarowanie
    > 0.00
    > Zestaw napędowy - kontrola, smarowanie, regulacja
    > 0.00
    > Żarówki - kontrola
    > 0.00

    > Inne czynności serwisowe:
    > Montaż kierunkowskazów LED
    > Montaż przekaźnika LED
    > Motocykl gaśnie przy dużych prędkościach - weryfikacja, naprawa
    > Sprawdzenie stanu spawanych owiewek, sprawdzić czy nie pusciły klejenia
    > Sprawdzić czy można naprawić obrotomierz


    > Klient zapłacił za robociżne 435 zł, a za części 851,99. Czy to dużo proszę
    > ocenić samemu...

    > Wracając jednak to tematu - jeżeli jednak poczuł się Pan oszukany lub urażony
    > prosze o kontakt ze mną pod adresem
    > Honda[at]motorista[kropka]pl, jestem przekonany, że uda nam się w jakiś
    sposób
    > zrekompensować Pana złe odczucia. Jeżeli zdecyduje Pan inaczej, w pełni
    > zrozumiem i pozosteni mi wierzyć, że przyjmie Pan moje szczere przeprosiny.

    > Pozdrawiam
    > Przemysław Budnicki
    > współwłaściciel
    > Motorista
    > www.motorista.pl
    > andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> napisał(a):

    >> Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy
    >> razy :
    >>
    >> - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super
    >> serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie
    >> ok. zdarza się,
    >> - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt.
    >> czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł.
    >> - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą
    >> 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się...
    >> -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak
    >> spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista"
    >> zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy
    >> pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że
    >> oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero
    >> kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp.
    >> , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za
    >> towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w
    >> "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i
    >> zamontowany na sprzęcie...
    >>
    >> Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie
    >> wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego
    >> e-mail
    >>
    >> --
    >> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
    >>




    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: