  • 11. Data: 2011-04-14 18:57:18
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-14 10:29, marider pisze:
    > Luzna uwage puscilem tylko- wymiana swiec w R1 az taka trudna nie jest i
    > w godzine na spokojnie sie z tym wyrobisz nawet z fabrycznym zestawem
    > kluczy - o ile sa bo w Polsce dziwnym trafem takie rzeczy czesto "gina",
    > to samo olej czy crashpady (w mojej obecnej R1 montaz YEC'ow zajal mniej
    > niz 20 minut) :) Natomiast do Motoristy nic nie mam, ani znajomi ani ich

    Wydaje mi się, że VZR znacznie różni się od R!, więc nie generalizuj, bo
    np. w takiej VFR 800 do montażu crashpadów trzeba podziurawić albo
    zmienić zbiornik wyrównawczy plynu chłodniczego (nie mówiąc o
    owiewkach). Z kolei w takim VN2000 wymiana świec to masakra, jak ktoś
    nie wie, jak rozpiąć elektronikę albo nie ma specjalnego klucza, bo
    podejście jest wredne. Wiesz, w MZ też łatwo zmienić świecę, ale to nic
    nie mówi o innych motocyklach.

    > usprawiedliwiam bo nic mi do gosci. Sam serwisuje sie w Bialymstoku od
    > jakichs hmmm 12lat w 1 warsztacie i nie mam najmniejszych powodow do
    > narzekan - gosc solidny, pasjonat i 100% sprawdzony we wszystkim czego
    > sie dotknie a jak slyszalem "dobry mechanik, to skarb" :)

    W takim razie podaj namiary, pewnie inni 'tambylcy' chętnie skorzystają.

    Pozdr
    DP

  • 12. Data: 2011-04-14 21:51:37
    Od: andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl>

    de Fresznapisal

    said:

    > Jak to zmierzyłeś?

    > Jeśli cena obejmowała świece i były to jakieś Irydówki (bo takie chce
    > serwisówka), to cena względnie normalna. Ktoś kto podawał cenę albo nie
    > uwzględnił samych świec i podał koszt samej robocizny, albo założył że
    > idą tam zwykłe (ale to coś za tanio by wychodziło).

    Po pierwsze jak zmierzyłem, w VZR jest bagnet na korku, a poza tym wchodzą
    4 litry dałem 5l poprosiłem żeby zalali 100ml. mniej bo przy Power
    Commanderze wyrzuca, i dostałem zwrot 100ml... Poza tym resztę musiałem
    odessać...
    Po drugie cena za R1 obejmowała tylko robociznę!!! świece miałem swoje.

  • 13. Data: 2011-04-14 21:55:35
    Od: andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl>

    maridernapisal

> [...]

    > narzekan - gosc solidny, pasjonat i 100% sprawdzony we wszystkim czego
    > sie dotknie a jak slyszalem "dobry mechanik, to skarb" :)

    To po co ci mechanik skoro wszystko sam robisz, poza tym najpierw
    przeczytaj crashe ZAMÓWIŁEM u nich a nie montowałem. Co do świec i oleju,
    jak brakuje czasu to tak zlecam tą robotę warsztatom...

  • 14. Data: 2011-04-15 05:27:49
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klucza, bo podejście jest wredne. Wiesz, w MZ też łatwo
    > zmienić świecę, ale to nic nie mówi o innych motocyklach.

    A wVFR trzeba opuszczać chłodnicę oleju, o!
    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 15. Data: 2011-04-15 09:12:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" napisała w wiadomości

    > A wVFR trzeba opuszczać chłodnicę oleju, o!

    I najlepiej mieć dłonie 11-letniego Japończyka.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 16. Data: 2011-04-15 14:23:15
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    "Jasio"
    I najlepiej mie d onie 11-letniego Japo czyka.

    11 letniego japonskiego ginekologa prosze pana...

    T.

  • 17. Data: 2011-04-15 14:31:46
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** andrzeju

    - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt
    czyli 80 zł
    po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą 260 zł!!!!!!!!

    aj tam aj tam - taka mala pomylka zaszla :) bo nie wierze ze mogla to
    byc klasyczna warsztatowa zagrywka z klientem
    ktory zawraca 4 litery bzdetami wtedy kiedy jest na oku robota za
    solidna kaske
    a ja narzekalem ze mnie na 300 skasowali w ASO za regulacje zaworow w
    Zoltym...
    i zrobili to zgodnie z procedura - czyli rozebrali zolte do ramy a i
    tak okazalo sie ze nic regulowac nie trzeba :):):)

  • 18. Data: 2011-04-15 22:20:27
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 15 Kwi, 16:31, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > i zrobili to zgodnie z procedura - czyli rozebrali zolte do ramy a i
    > tak okazalo sie ze nic regulowac nie trzeba :):):)
    Tylko sie cieszyc. Jakby Ci plytki doliczyli to dopiero bylaby cena...
    Wiem, bo kiedys mi serwis doliczyl... w PanEuro.

    A wracajac do watku: po pierwsze chcialbym uslyszec druga strone
    sporu.
    Po drugie nikt swiety nie jest i cos moglo pojsc nie tak.

    Za to najbardziej dziwi mnie ten olej co go PC wyrzuca. Czy
    wontkotfurca moglby mi przyblizyc teorie tego zjawiska?

    pzdr, dr
    14/525 a K1200S Sprzedam

  • 19. Data: 2011-04-16 08:20:20
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-04-16 00:20, doktorski pisze:

    > Za to najbardziej dziwi mnie ten olej co go PC wyrzuca. Czy
    > wontkotfurca moglby mi przyblizyc teorie tego zjawiska?

    Jest to bardzo proste, za pomoca PC, silnik dostaje takiego palera, ze
    cisnienie w skrzyni korbowej drastycznie wzrasta, nawet kilkukrotnie.
    Zauwaz, ze jak dluzej jezdzace moto na PC maja szersze silniki bo dekle
    az puchna od tego cisnienia - Efekt lodzi podwodnej, ale w druga strone :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 20. Data: 2011-04-16 17:44:46
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-04-14 03:24, marider pisze:
    > Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow?
    > To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem.

    a co to ma do watku ? moze po prostu mu sie nie chce ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl