  • 31. Data: 2012-03-13 16:18:54
    Temat: Re: MMS-y w Play
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    jadryś <r...@y...com> wrote:

    > Masz na myśli Androida 2.2? ;-) Nie, chyba nie. -

    No bo ja mam telefon najbardziej znienawidzonego na tej grupie producenta z
    najmniej mile widzianym na tej grupie systemem i ememesy w pleju działają.
    Przecież nie przegapię takiej okazji do wbicia szpili zarozumiałym
    androidziarzom.

  • 32. Data: 2012-03-14 08:02:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-13, o godz. 16:58:16
    jadryś <r...@y...com> napisał(a):

    > Czyli w podsumowaniu - jaka sieć Twoim zdaniem ma najlepszy zasięg w
    > Polsce?

    Zdefiniuj może co to znaczy najlepszy zasięg?
    Moja odpowiedź - jeśli idzie o połączenia głosowe - jest taka że żadna -
    każda ma gdzieś braki. I dlatego jeśli mam być bezwzględnie dostępny to
    używam jednocześnie dwóch sieci. Z wyłączeniem z tych dwóch Play-a
    który nie potrafi - mimo roamingu wewnętrznego - zapewnić pewnych
    rozmów nawet na obrzeżach Warszawy.

    Zdrówko

  • 33. Data: 2012-03-16 19:20:11
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-13 17:18, Skrypëk pisze:

> [...]
    > w pleju działają.
    > Przecież nie przegapię takiej okazji do wbicia szpili zarozumiałym

    I słusznie.. Zresztą ten Twój system jaet lepszy od Androida.

  • 34. Data: 2012-03-16 19:20:52
    Od: jadryś <r...@y...com>

> [...]
    > używam jednocześnie dwóch sieci. Z wyłączeniem z tych dwóch Play-a
    > który nie potrafi - mimo roamingu wewnętrznego - zapewnić pewnych

    Oczywiście chodzi o funkcję podstawową dla telefonu, - czyli
    nawiązywanie połączeń głosowych.
    Jak dla mnie Orange w tym jest bezkonkurencyjne.. Mimo tego że Play w
    roamingu z Plusem i Orange w moim miejscu zamieszkania funkcjonuje dobrze.

  • 35. Data: 2012-03-19 10:53:12
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-16, o godz. 20:20:52
    jadryś <r...@y...com> napisał(a):

    > Oczywiście chodzi o funkcję podstawową dla telefonu, - czyli
    > nawiązywanie połączeń głosowych.

    No to nie ma najlepszego - każdy ma jakieś dziury.

    > Jak dla mnie Orange w tym jest bezkonkurencyjne.. Mimo tego że Play w

    Dla Ciebie - nie dla wszystkich. Jak napisałem nie ma prostej
    odpowiedzi. Wcześniej napisałem Ci gdzie napotkałem problemy z
    zasięgiem Orange - i to nie są jakieś zapadłe wiochy bo np. koło Żywca
    problemy w zasięgu miałem na Pilsku gdzie są tłumy narciarzy.

    > roamingu z Plusem i Orange w moim miejscu zamieszkania funkcjonuje
    > dobrze.

    A w mojej okolicy od początku ma nadal istniejące dziury. A to obrzeża
    Warszawy. Mimo teoretycznego roamingu.

    Generalnie to nie ma najlepszego zasięgu - bo co z tego że Ty masz
    dobrze jak 20 kilometrów dalej na tego samego operatora ludzie psioczą.

    Zdrówko

  • 36. Data: 2012-03-22 15:48:26
    Od: jadryś <r...@y...com>

    > No to nie ma najlepszego - każdy ma jakieś dziury.

    Chodzi o to który ma najmniej tych dziur. I z mojego doświadczenia
    wynika że właśnie Orange ma ich najmniej.. Mało tego, jak już pisałem -
    nie znalazłem się jeszcze w takim miejscu w gdzie nie ma zasięgu tej
    sieci..

> [...]
    > zasięgiem Orange - i to nie są jakieś zapadłe wiochy bo np. koło Żywca
    > problemy w zasięgu miałem na Pilsku gdzie są tłumy narciarzy.

    No cóż, ja nie mogę się powoływać na Twoje doświadczenia i z czystym
    sumieniem polecę pytającym o sieć z najlepszym zasięgiem tą która nigdy
    mnie nie zawiodła pod tym względem.

> [...]
    >
    > Generalnie to nie ma najlepszego zasięgu - bo co z tego że Ty masz
    > dobrze jak 20 kilometrów dalej na tego samego operatora ludzie psioczą.

    Tak jak powyżej, - zdanie oparte tylko i wyłącznie na doświadczeniach
    własnych.