  • 21. Data: 2012-03-05 09:12:05
    Temat: Re: MMS-y w Play
    Od: W <w...@w...pl>

    JoteR wystukał, co następuje:

    > Jest to opisane, z tym że działa to w praktyce różnie. Pamiętam kiedy
    > miałem taryfę LongPlay Internet z pakietem 750 MB w strefie Taniego
    > Internetu i ustawiłem tę blokadę, MMS-y spokojnie działały. Nie
    > pamiętam jednak na jakim profilu.

    Hm, ja się na to empirycznie naciąłem - jak jeszcze net był tylko na sieci
    własnej to często używałem tej opcji, ale właśnie blokowało to mms więc w
    telefonie miałem krótkie kody do włączania i wyłączania tego o_x

  • 22. Data: 2012-03-08 20:20:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 04 Mar 2012 21:51:00 +0100, jadryś <r...@y...com> wrote:

    > No i jakość łącza, -
    >jest w 3g ze trzy razy szybsze i stabilniejsze od T-Mobile. Nadajniki
    >mają na tym samym maszcie, jednak sygnału T-M w domu wcale nie mam.

    Mogę Ci pokazać kilka miejs w Warszawie, gdzie jest internet ze
    wszystkich sieci oprócz Playa. Mimo tego, że BTSy sa na tym samym
    maszcie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2012-03-09 10:55:03
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 21:20, jerzu pisze:

    > Mogę Ci pokazać kilka miejs w Warszawie, gdzie jest internet ze
    > wszystkich sieci oprócz Playa. Mimo tego, że BTSy sa na tym samym
    > maszcie.

    Bo u was w tej Warszawie "to nawet konie swój rozum mają";-) . A tak
    poważnie, to z moich obserwacji wychodzi na to że najlepszy zasięg w
    kraju ma Orange. Nie znalazłem takiego miejsca w Polsce gdzie nie byłoby
    zasięgu tej sieci.

  • 24. Data: 2012-03-09 11:23:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-09, o godz. 11:55:03
    jadryś <r...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > poważnie, to z moich obserwacji wychodzi na to że najlepszy zasięg w
    > kraju ma Orange. Nie znalazłem takiego miejsca w Polsce gdzie nie

    Kiepsko szukałeś. ;-) Z ostatnich 2-3 miesięcy to na przykład z empirii:
    - tereny na południe od Żywca (Rajcza, Milówka etc.)
    - okolice między Augustowem a Sejnami
    - okolice miedzy Siedlcami a Łukowem

    Zasadniczo o sensownej transmisji danych na trasach drogowych czy
    kolejowych można mówić tylko w okolicy większych miejscowości.
    Zdziwiony byłem gdy okazało się że przez połowę trasy z Gdańśka do
    Warszawy modem kapał po kilka kbps o ile w ogóle jakaś transmisja była.
    Na trasie Warszawa-Katowice dokładnie tak samo.

    Przy czym nawet jeśli da się pogadać to o necie i np. sprawdzeniu maila
    można zapomnieć. Pocieszające jest to że Orange służbowy więc jak
    jestem poza zasięgiem to nie moja wina. ;-)

    Zdrówko

  • 25. Data: 2012-03-12 10:54:45
    Od: jadryś <r...@y...com>

> [...]
    > można zapomnieć. Pocieszające jest to że Orange służbowy więc jak
    > jestem poza zasięgiem to nie moja wina. ;-)

    No, nie wyszukiwałem takich miejsc. Swoje spostrzeżenia mam tylko na
    podstawie wycieczek po Polsce - m.in. z Mazur czy Bieszczadów. Byś
    musiał usłyszeć soczyste wiązki moich współpasażerów pod adresem swoich
    operatorów - Ery i Plusa. No i zobaczyć ich bieganinę z miejsca w
    miejsce w poszukiwaniu sygnału.;-) Natomiast ja nie miałem żadnych
    problemów z łączeniem w kazdym z odwiedzonych miejsc. No niestety, jest
    i łyżka dziegciu w tej beczce miodu - prawie wszędzie net w Orange tylko
    po EDGE.

  • 26. Data: 2012-03-12 11:18:25
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-12, o godz. 11:54:45
    jadryś <r...@y...com> napisał(a):

    > No, nie wyszukiwałem takich miejsc. Swoje spostrzeżenia mam tylko na

    Ja nie wyszukiwałem ;-) Podąłem tez w których miałem problemy będąc tam
    już w tym roku.

> [...]
    > żadnych problemów z łączeniem w kazdym z odwiedzonych miejsc. No
    > niestety, jest i łyżka dziegciu w tej beczce miodu - prawie wszędzie

    W Bieszczadach akurat wszystko zależy od miejsca - znam te tereny i
    bywam dość często chociażby z tego powodu że jestem przewodnikiem na te
    góry. Pierwszy tam pojawił się Plus a potem Orange na końcu Era.
    Porównywałem dwa ostatnie - mam obie sieci. Generalnie w części
    północnej mniej problemów sprawia Orange ale w wyższych partiach lepiej
    ma Era. I to obserwacja od właściwie początku obecności tam sieci GSM.
    Co ciekawe przez długi czas na południe od Cisnej wszyscy operatorzy
    korzystali ze światłowodu należącego do Plusa zanim Tepsa/Orange nie
    pociągnęła własnego.

    Zdrówko

  • 27. Data: 2012-03-12 20:33:49
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Mogę Ci pokazać kilka miejs w Warszawie, gdzie jest internet ze
    > wszystkich sieci oprócz Playa.

    A ja znam takie miejsce, gdzie nie ma ani Playa ani Orange ani Plusa (no bo
    przecież mam roaming, więc którekolwiek złapałoby).

  • 28. Data: 2012-03-12 20:37:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    jadryś <r...@y...com> wrote:
    > Jaką wiedzę tajemną trzeba posiadać żeby wysyłać i odbierać mms-y w
    > wyżej wymienionej sieci? W Orange i T-Mobile nie ma żadnych problemów,
    > natomiast dwudniowe wysiłki związane z próbami wysłania mms-a w Play
    > spełzły na niczym. Może ktoś z Was wie w czym jest problem? Mój
    > telefon to tablet na Androidzie 2.2.

    Może w tym ostatnim problem?

  • 29. Data: 2012-03-13 15:57:27
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-12 21:37, Skrypëk pisze:

    > Może w tym ostatnim problem?

    Masz na myśli Androida 2.2? ;-) Nie, chyba nie. - Gdy kupiłem ten
    tablet; kupiłem również startery wszystkich operatorów GSM w kraju, no i
    mms-y w Orange, Ery i Plusa obsługiwane są bez żadnych problemów.
    Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant z Play w związku z reklamacją
    złożoną na ich stronie. Niestety, zadał kilka pytań, udzielił kilka
    światłych rad w stylu - "proszę zrestartować urządzenie" i podziękował
    za rozmowę a problem pozostał.

  • 30. Data: 2012-03-13 15:58:16
    Od: jadryś <r...@y...com>

> [...]
    > Co ciekawe przez długi czas na południe od Cisnej wszyscy operatorzy
    > korzystali ze światłowodu należącego do Plusa zanim Tepsa/Orange nie

    Czyli w podsumowaniu - jaka sieć Twoim zdaniem ma najlepszy zasięg w
    Polsce?