  • 1. Data: 2012-03-04 18:43:38
    Temat: MMS-y w Play
    Od: jadryś <r...@y...com>

    Jaką wiedzę tajemną trzeba posiadać żeby wysyłać i odbierać mms-y w
    wyżej wymienionej sieci? W Orange i T-Mobile nie ma żadnych problemów,
    natomiast dwudniowe wysiłki związane z próbami wysłania mms-a w Play
    spełzły na niczym. Może ktoś z Was wie w czym jest problem? Mój telefon
    to tablet na Androidzie 2.2. Obsługę MMS-ów ustawiłem wg. konfiguracji
    znalezionej na stronie Play.

  • 2. Data: 2012-03-04 19:17:01
    Temat: Re: MMS-y w Play
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.03.2012 19:43, jadryś pisze:

> [...]
    > spełzły na niczym. Może ktoś z Was wie w czym jest problem? Mój telefon
    > to tablet na Androidzie 2.2. Obsługę MMS-ów ustawiłem wg. konfiguracji
    ustawienia - sieli zwykłe i bezprzewodowe-sieci komórkowe-punkty
    dostępowe - co tam masz?

    a tak dokładnie co Ci nie działa?

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-04 19:53:53
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-04 20:17, ToMasz pisze:

    > ustawienia - sieli zwykłe i bezprzewodowe-sieci komórkowe-punkty
    > dostępowe - co tam masz?
    >
    > a tak dokładnie co Ci nie działa?
    >
    > ToMasz

    Tak, - zwyłe i bezprzewodowe sieci - sieci komórkowe - opcje gsm/umts -
    punkty dostępowe - internet/mms.
    Ustawienia jak ze strony Play
    Nazwa - mms
    APN - mms
    MMSC - http://10.10.28.164/wapenc
    Proxy dla MMS - 10.10.25.5
    Port MMS -8080
    MCC - 260
    MNC - 06
    Typ APN - mms
    Pozostałe rubryki puste.
    No nic nie działa, po kliknięciu na wyślij pokazuje się komunikat że
    wiadomość jest wysyłana, jednak nie wysyła jej nawet przez 15 minut. W
    Orange i Plusie wysyła normalnie. Dałbym sobie spokój z tą siecią, ale z
    jako jedyna zapewnia mi zasięg 3g.

  • 4. Data: 2012-03-04 19:54:15
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam,
    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwudniowe wysiłki związane z próbami wysłania mms-a w Play spełzły na
    > niczym. Może ktoś z Was wie w czym jest problem? Mój telefon
    ten typ (Play) pewnie tak ma... ja mam ten sam problem od lipca 2011 :) - do
    dnia dzisiejszego nie udalo mi sie odebrac w Play-u zadnego MMS-a.
    (wczesniej numer byl w Orange)

    Z.

  • 5. Data: 2012-03-04 20:01:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.03.2012 20:53, jadryś pisze:

> [...]
    > wiadomość jest wysyłana, jednak nie wysyła jej nawet przez 15 minut. W
    > Orange i Plusie wysyła normalnie. Dałbym sobie spokój z tą siecią, ale z

    dodatkowo
    protokół wap 2.0
    uwierzytelnianie PAP lub CHAP

    Tyle że mnie (desirez) sieć to sama jakoś wpisuje.
    Internet Ci działa?

  • 6. Data: 2012-03-04 20:11:24
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-04 20:54, Zdzislaw J pisze:

    > ten typ (Play) pewnie tak ma... ja mam ten sam problem od lipca 2011 :) - do
    > dnia dzisiejszego nie udalo mi sie odebrac w Play-u zadnego MMS-a.
    > (wczesniej numer byl w Orange)
    >
    > Z.

    Poczytałem trochę w necie i można wywnioskować że w tym problemie nie
    jesteśmy odosobnieni. Mój numer jest ze startera Play`a.

  • 7. Data: 2012-03-04 20:12:15
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-04 21:01, ToMasz pisze:

    > dodatkowo
    > protokół wap 2.0
    > uwierzytelnianie PAP lub CHAP
    >
    > Tyle że mnie (desirez) sieć to sama jakoś wpisuje.
    > Internet Ci działa?
    No niestety, nie ma tam opcji dla protokółu wap. Tylko internet/mms
    Tak, internet działa we wszystkich sieciach.

  • 8. Data: 2012-03-04 20:33:49
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 4 03 2012 21:11, jadryś pisze:

    > Poczytałem trochę w necie i można wywnioskować że w tym problemie nie
    > jesteśmy odosobnieni. Mój numer jest ze startera Play`a.

    Dobrze że nie czytałem o tych problemach. Właśnie wysłałem sobie mmmsa z
    Play do Play. I cuda jakieś przeszedł :-) Chyba znowu mam jakieś
    przywileje w Play ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 9. Data: 2012-03-04 20:51:00
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-04 21:33, ALEX MR pisze:

    > Dobrze że nie czytałem o tych problemach. Właśnie wysłałem sobie mmmsa
    > z Play do Play. I cuda jakieś przeszedł :-) Chyba znowu mam jakieś
    > przywileje w Play ;-)

    Z tych prób które przeprowadziłem z wszystkimi sieciami, to gdyby nie
    problemy z mms-ami to Play zasługiwałby na nr 1 w kraju. Na stronie www
    czytelnie, oferta pakietowa o największym wyborze. No i jakość łącza, -
    jest w 3g ze trzy razy szybsze i stabilniejsze od T-Mobile. Nadajniki
    mają na tym samym maszcie, jednak sygnału T-M w domu wcale nie mam.

  • 10. Data: 2012-03-04 21:02:31
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 4 03 2012 21:51, jadryś pisze:

> [...]
    > jest w 3g ze trzy razy szybsze i stabilniejsze od T-Mobile. Nadajniki
    > mają na tym samym maszcie, jednak sygnału T-M w domu wcale nie mam.

    Czyli internet w Play działa, a mmsy nie?