  • Data: 2012-03-22 15:48:26
    Temat: Re: MMS-y w Play
    Od: jadryś <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to nie ma najlepszego - każdy ma jakieś dziury.

    Chodzi o to który ma najmniej tych dziur. I z mojego doświadczenia
    wynika że właśnie Orange ma ich najmniej.. Mało tego, jak już pisałem -
    nie znalazłem się jeszcze w takim miejscu w gdzie nie ma zasięgu tej
    sieci..

    > Dla Ciebie - nie dla wszystkich. Jak napisałem nie ma prostej
    > odpowiedzi. Wcześniej napisałem Ci gdzie napotkałem problemy z
    > zasięgiem Orange - i to nie są jakieś zapadłe wiochy bo np. koło Żywca
    > problemy w zasięgu miałem na Pilsku gdzie są tłumy narciarzy.

    No cóż, ja nie mogę się powoływać na Twoje doświadczenia i z czystym
    sumieniem polecę pytającym o sieć z najlepszym zasięgiem tą która nigdy
    mnie nie zawiodła pod tym względem.

    > A w mojej okolicy od początku ma nadal istniejące dziury. A to obrzeża
    > Warszawy. Mimo teoretycznego roamingu.
    >
    > Generalnie to nie ma najlepszego zasięgu - bo co z tego że Ty masz
    > dobrze jak 20 kilometrów dalej na tego samego operatora ludzie psioczą.
    >
    > Zdrówko

    Tak jak powyżej, - zdanie oparte tylko i wyłącznie na doświadczeniach
    własnych.