  • Data: 2012-03-19 10:53:12
    Temat: Re: MMS-y w Play
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-16, o godz. 20:20:52
    jadryś <r...@y...com> napisał(a):

    > Oczywiście chodzi o funkcję podstawową dla telefonu, - czyli
    > nawiązywanie połączeń głosowych.

    No to nie ma najlepszego - każdy ma jakieś dziury.

    > Jak dla mnie Orange w tym jest bezkonkurencyjne.. Mimo tego że Play w

    Dla Ciebie - nie dla wszystkich. Jak napisałem nie ma prostej
    odpowiedzi. Wcześniej napisałem Ci gdzie napotkałem problemy z
    zasięgiem Orange - i to nie są jakieś zapadłe wiochy bo np. koło Żywca
    problemy w zasięgu miałem na Pilsku gdzie są tłumy narciarzy.

    > roamingu z Plusem i Orange w moim miejscu zamieszkania funkcjonuje
    > dobrze.

    A w mojej okolicy od początku ma nadal istniejące dziury. A to obrzeża
    Warszawy. Mimo teoretycznego roamingu.

    Generalnie to nie ma najlepszego zasięgu - bo co z tego że Ty masz
    dobrze jak 20 kilometrów dalej na tego samego operatora ludzie psioczą.

    Zdrówko