  • Data: 2009-08-03 16:13:09
    Temat: Re: MMP w Poznaniu 28.08 - potrzebne informacje
    Od: "Sta$" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak wyglada zajmowanie miejsc? Mozna sie swobodnie podczas calej
    > imprezy przemieszczac pomiedzy sektorami?

    Jakimi sektorami? Jakie miejsca? Ten komunistyczny obiekt raczej nigdy sie
    ich nie doczeka... ukłony dla AW. Wjazd autem 30pln (nie polecam bo w
    niedziele jest giełda i korki ze hej. Motocyklem 15pln. Parking jest jednen
    przy "depo". Ogolnie przemieszczac sie mozesz, pod warunkiem ze masz duzo
    sily w nogach, bo odleglosci spore. A jak juz znajdziez miejsce z ktorego
    chcesz ogladac to nie masz na czym usiasc, a w ogladaniu przeszkadza Ci
    wszedobylska siatka...
    Ja jezdze jak wybitnie sie nudze, albo sluzbowo.
    No i nie mozna tego nazwac obserwowaniem wysciugu, a raczej bywaniem na
    wyscigach, bo z nikad nie widac calego toru. Nie ma telebimu, ktoru by
    cokolwiek pokazywal, no bo nie ma kto pokazac... :D
    Zdecydowanie wole wybrac sie na zuzel (choc samego mnie to dziwi)

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań